dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyStarszy Księgowy – Team Leader
Process Solutions Sp. z o.o.
- Aleja Kraśnicka 27, LublinLublin, lubelskie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Process Solutions Sp. z o.o.
Aleja Kraśnicka 27
Lublin
Twój zakres obowiązków
koordynowanie pracy zespołu m.in.: asystentów i księgowych
nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg Klientów
prowadzenie pełnej księgowości Klientów (również Klientów zagranicznych) wraz z zespołem współpracowników
rozliczanie podatków (VAT, CIT), sporządzanie deklaracji podatkowych i informacji do odpowiednich urzędów
przygotowywanie deklaracji na potrzeby GUS oraz NBP
przygotowywanie sprawozdań i raportów finansowych dla Klientów
nadzór nad procesem zamknięcia miesiąca
budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Nasze wymagania
doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników min. 2 lata
doświadczenie w prowadzeniu pełnych ksiąg rachunkowych m.in. 3 lata
wykształcenie kierunkowe (preferowane: finanse i rachunkowość, ekonomia bądź pokrewne)
bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i polskiej ustawy o rachunkowości
samodzielność w prowadzeniu spraw finansowych
doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt z Klientami
umiejętność budowania relacji z Klientami
umiejętności komunikacji oraz współpracy w zespole
umiejętność analitycznego myślenia.
Mile widziane
doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym oraz w komunikacji z Klientami w sprawach księgowych
znajomość programów ENOVA, Microsoft Dynamics NAV - Dynamics 365 Business Central
To oferujemy
dogodna lokalizacja w pobliżu Ronda ONZ z możliwością dojazu m.in. Metrem, WKD
kafeteria benefitów (m. in. Karta MultiSport, bilety do kina, vouchery do sklepów)
nowoczesne systemy i programy do pracy
dostęp do szkoleń językowych poprzez platformę językową
przyjazny proces onboardingu i wdrożenia do zadań
możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami
dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych
pracę przy wsparciu zespołu asystentów, młodszych księgowych oraz księgowych
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:30 a 9:30
możliwość korzystania z opcji home office do 3 dni w tygodniu
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
brak dress code’u
strefa relaksu
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
dodatkowy urlop
imprezy sportowe
warsztaty well-being
dostęp do platformy językowej online
Osoby zainteresowane powyższą ofertą zapraszamy do aplikowania klikając w przycisk „Aplikuj”.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Process Solutions Sp. z o.o.
Process Solutions Sp z o.o. jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmy księgowej, świadczącej kompleksowe usługi outsourcingowe dla Klientów w wielu krajach, zapewniając im wsparcie w zakresie rachunkowości, podatków oraz kadr i płac. Nasze biura zlokalizowane są w 5 państwach Europy Centralnej. W Polsce obecnie zatrudniamy ponad 90 pracowników.
Zachęcamy do sprawdzenia naszego profilu na Facebooku https://pl-pl.facebook.com/processsolutionspl/ oraz Instagramie https://www.instagram.com/processsolutionspl/.