Oferta pracy

Starszy Opiekun ds. Kluczowych Klientów B2B (obszar Marketplace)

EMPIK Spółka AkcyjnaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas. Dzięki temu zmieniliśmy się w jedną z największych marek omnichannel, co roku inspirując 90 milionów Klientów w rozwijaniu i odnajdywaniu Ich pasji.

Starszy Opiekun ds. Kluczowych Klientów B2B (obszar Marketplace)

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Rozwój sprzedaży produktów kluczowych Klientów na stronie empik.com
  • Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
  • Budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi Klientami
  • Analiza wyników sprzedażowych kluczowych Klientów i wsparcie w kształtowaniu oferty produktowej
  • Ścisłą współpraca z Category Managerami empik.com celem aktywacji wybranego asortymentu             
  • Angażowanie Klientów biznesowych w zaplanowane eventy marketingowe  
  • Sprzedaż innowacyjnych usług oferowanych przez Empik dla Klientów B2B
  • Analizę bieżących wskaźników SLA/NPS /ANULACJE
  • Raportowanie efektów pracy w programie CRM                           
  • Wykonanie indywidualnego budżetu sprzedaży i prowizji

Pasujesz do nas jeśli:

  • Posiadasz min. 4 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego
  • Masz doświadczenie w pracy w branży e-commerce
  • Znasz działanie serwisów marketplace (mile widziane)
  • Wiesz w jaki sposób utrzymywać doskonałe relacje z Klientami biznesowymi
  • Jesteś osobą komunikatywną, otwartą i świetnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku pracy
  • Posługujesz się programem MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy