Oferta pracy

Starszy Specjalista Compliance

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, Polska
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Wrocław

Wrocław

  • Około 100 mld kapitału własnego
  • Ponad 100 lat doświadczenia
  • Obecność
    w około 50 krajach
  • Ponad 140 tysięcy pracowników
Starszy Specjalista Compliance
Numer ref.: SSC/10/WR

Twoja Rola:

Swoją pracą przyczyniasz się do zapewnienia działania banku zgodnie z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, standardami rynkowymi i wytycznymi regulatorów, w szczególności:

  • masz wpływ na kształtowanie metod identyfikacji, oceny i monitorowania ryzyka braku zgodności,
  • identyfikujesz, oceniasz i monitorujesz ryzyko braku zgodności występujące w procesach funkcjonujących w banku,
  • uczestniczysz w procesie zarządzania konfliktami interesów, prowadzisz rewizję w tym obszarze, w tym utrzymujesz wewnętrzny rejestr
  • uczestniczysz w procesie wyjaśniania zgłoszeń o naruszeniach i monitorujesz wdrażanie działań naprawczych,
  • opracowujesz raporty wewnętrzne, formułujesz samodzielne opinie i zalecenia oraz monitorujesz status ich wdrażania,
  • opiniujesz zewnętrzną i wewnętrzną dokumentację pod kątem zapewnienia zgodności,
  • uczestniczysz w koordynowaniu procesu informowania o zmianach prawnych w banku, oceniasz samodzielnie wpływ zmian na działalność Banku oraz monitorujesz sposób ich wdrożenia,
  • uczestniczysz we wdrażaniu kluczowych projektów regulacyjnych i biznesowych, w których monitorujesz poziom zgodności i udzielasz porad,
  • wdrażasz w banku standardy i zasady postępowania wynikające m.in. z Programu antykorupcyjnego, Programu zgodności Grupy Credit Agricole oraz wytyczne i standardy wynikające ze stanowisk i decyzji regulatorów,
  • projektujesz i monitorujesz określone wskaźniki KPI i KRI.

Twój zespół:

Jesteśmy 3-osobowym zespołem, funkcjonującym w ramach Biura Zgodności w Departamencie Compliance, które przede wszystkim skupione jest na zadaniach związanych z efektywnym zarządzaniem ryzykiem braku zgodności (identyfikacja, ocena, kontrola, monitorowanie ryzyka braku zgodności oraz raportowanie w tym zakresie). Projektujemy, wdrażamy metodyki i standardy postępowania dla pracowników banku oraz monitorujemy ich stosowanie. Dbamy o zapewnienie zgodności działalności Banku z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz standardami rynkowymi. Uczestniczymy w kluczowych projektach wdrożeniowych w kontekście zapewnienia zgodności. Cenimy sobie otwartość na nowe wyzwania, współpracę, zaangażowanie oraz skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dbamy o przyjazną atmosferę oraz pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków.

Twoje Doświadczenie i Umiejętności:

To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • masz wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze (alternatywne kierunki: administracja, ekonomia),
  • masz minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa i zarządzaniem ryzykiem,
  • znasz metodyki zarządzania ryzykiem,
  • posiadasz wiedzę z zakresu prawa bankowego, ochrony konsumenta, ubezpieczeń (bancassurance), usług płatniczych,
  • znasz dobrze produkty bankowe,
  • masz zdolności analityczne,
  • biegle posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę i efektywnie realizować powierzone zadania, również pod presją czasu,
  • znasz w dobrym stopniu język angielski (w mowie i piśmie), co umożliwia Ci swobodą komunikację,
  • wykazujesz się inicjatywą w poszukiwaniu nowych rozwiązań i optymalizacji procesów,
  • jesteś osobą skrupulatną i dociekliwą, która lubi poszerzać swoją wiedzę i horyzonty,
  • potrafisz pracować w zespole oraz lubisz pracę w dynamicznym otoczeniu,
  • mile widziane jest, jeśli doświadczenie w pracy zdobywałeś w dziale compliance w instytucji finansowej.

W zamian oferujemy

  • Karta
    MultiSport
  • Opieka
    medyczna
  • System
    szkoleń
    i programów
    rozwojowych
  • Dodatkowo:
    kultura, pasje
    oraz największy
    Klub Rabatowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania
lub wysłanie dokumentów aplikacyjnych z podanym symb. ref. w temacie maila na adres
[email protected]
 
 
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Departament Compliance

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy