Ta oferta pracy jest nieaktualna od 62 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Specjalista ds. Administracji

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 24.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Starszy Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Warszawa / Nr ref.: GP/2017/10/NK

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej i wiodącym dostawcą rozwiązań internetowych wspomagających firmy m.in. w rekrutacji i budowaniu wizerunku pracodawcy. Należą do nas serwisy pracuj.pl i rabota.ua, a także inne biznesy związane z nowoczesnymi technologiami oraz rozwiązaniami „software as a service” (SAAS), np. platformy eRecruiter czy emplo.

 Z naszych produktów i usług aktywnie korzysta 30 tysięcy klientów z 40 krajów. Zatrudniamy obecnie ponad 530 osób w Polsce i jesteśmy wyjątkowym miejscem pracy – już 8 razy otrzymaliśmy tytuł Najlepszego Pracodawcy. 

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

 

  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biur regionalnych:

- planowanie i koordynowanie wszelkich spraw administracyjnych

- wynajem powierzchni biurowych i ich aranżacja

- zaopatrzenie biur regionalnych w artykuły i usługi niezbędne dla efektywnego funkcjonowania:

- zamawianie z odpowiednim wyprzedzeniem produktów i usług

  • planowanie i kontrolowanie budżetu związanego z zakupami i kosztami administracyjnymi
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji finansowo–materiałowej zakupów i dostaw
  • rozliczenia i optymalizacja kosztów związanych z nieruchomościami oraz usługami telekomunikacyjnymi i remontowymi w biurach regionalnych.
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w regionach: Negocjowanie warunków współpracy oraz organizowanie i nadzorowanie pracy zewnętrznych dostawców usług (np. firm remontowo – budowlanych, serwisowych, sprzątających, itd.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli cechuje Cię:

 

  • doskonała organizacja pracy, sumienność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min 3 lata)
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MsWord, MsExcel) oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz dbałość o terminowość i jakość wykonywanych zadań
  • profesjonalizm, wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność
  • kreatywność
  • znajomośc języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
  • prawo jazdy kat. B.

Co możemy Ci zaoferować?

umowę
o pracę
budżet rozwojowy (szkolenia, konferencje)
dofinansowanie do
nauki j. angielskiego
i rosyjskiego
dostęp do firmowej biblioteki
możliwość
pracy zdalnej
(2x w miesiącu)
system kafeteryjny
(bilety do kina, teatru, karta sportowa itp.)
ubezpieczenie
na życie
prywatna
opieka medyczna
dobra lokalizacja
biura
praca od
poniedziałku
do piątku
ogólnofirmowe
i działowe wyjazdy integracyjne
owocowe
poniedziałki

Za co cenią nas pracownicy?

"Świetny zespół profesjonalistów
z odpowiednim nastawieniem
do życia i rozwoju swojej kariery."

"Atmosferę oraz duże możliwości rozwoju – poprzez warunki, jakie stwarza pracodawca."

"Firma jest liderem w swojej
branży, zawsze stara się być
o krok przed innymi."

"Możliwość pracy z najnowszymi narzędziami i technologiami
– ciągle sięgamy po nowe."

bottom1

Proces rekrutacyjny:

 

Etap 1. Spotkanie indywidualne z HR i Managerem ds. Administracji

Administratorem danych jest Grupa Pracuj sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 68. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji i mogą być udostępniane do innych spółek z grupy kapitałowej. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

bottom2