Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Starszy Specjalista ds. Aktuarialnych / Zarządzania Ryzykiem - Aktuariusz

Allianz

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Wyznaczanie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych dla celów rachunkowości (PSR), sprawozdawczości grupowej (MSSF) oraz / wypłacalności (Solvency II)

  • Rozwijanie modeli przepływów finansowych na potrzeby MSSF17 / Solvency II

  • Ocena adekwatności modeli i założeń przyjętych do ustalania wartości rezerw techniczno-ubezpieczeniowych, jak również ocena jakości danych wykorzystywanych do ustalania rezerw / wyliczenia wymogów kapitałowych (SCR/MCR)

  • Przygotowywanie Raportu Funkcji Aktuarialnej / Raportu ORSA

  • Współpraca z Grupą Allianz oraz klientem wewnętrznym w zakresie dostosowania sprawozdawczości i metodologii do wymogów Grupy oraz wdrażania rozwiązań ogólnogrupowych i implementacja najlepszych praktyk

  • Współpraca z audytorem lub regulatorem w procesach kontroli, audytu i przeglądów rezerw / wyliczeń wymogów kapitałowych (SCR/MCR)

  • Udział w pracach związanych z raportowaniem i planowaniem finansowym / oraz testami warunków skrajnych

  • Inne czynności wykonywane w ramach działania Funkcji Aktuarialnej / Zarządzania Ryzykiem, takie jak opracowywanie i wdrażanie nowych metodologii, automatyzacja i optymalizacja procesów aktuarialnych czy spełnianie wymogów dokumentacyjnych

  • Rozwój procesów zarządzania ryzykiem m.in. optymalizacji profilu ryzyka ponoszonego przez spółkę szczególnie w obszarze ryzyk rynkowych i aktuarialnych / ubezpieczeniowych.

  • Wsparcie procesu tworzenia produktów i zarządzania inwestycjami

  • Twórcze i proaktywne usprawnianie zastanej rzeczywistości korporacyjnej :)

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: matematyka, ekonomia, ekonometria, fizyka lub pokrewne)

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie ubezpieczeń życiowych (preferowane obszary: aktuariat, zarządzanie ryzykiem, doradztwo ubezpieczeniowe/aktuarialne, inwestycje)

  • Pozytywne doświadczenie w poprawie procesów raportowych mile widziane

  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy

  • Umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej, skoncentrowanej na osiąganiu wyników

  • Umiejętność współpracy z klientami wewnętrznymi, takimi jak Reasekuracja, Produkt, Księgowość czy Kontroling, czy też aktuariusze z regionu CEE

  • Umiejętność programowania w SAS/SQL

  • Znajomość ResQ lub innych narzędzi do kalkulacji rezerw w ubezpieczeniach życiowych

  • Umiejętność modelowania aktuarialnego lub chęć rozwoju w tym obszarze

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office

  • Licencja aktuarialna lub zdane egzaminy aktuarialne będą dodatkowym atutem

  • Znajomość programowania w PowerShell/C Sharp również jako dodatkowy atut

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

Ważne

Różnorodność jest integralną częścią kultury firmy Allianz. Jednym ze sposobów na osiągnięcie zróżnicowanych zespołów jest regularna mobilność pracowników Allianz Executive na różnych stanowiskach, w różnych jednostkach Allianz i w różnych lokalizacjach geograficznych. Dlatego Allianz oczekuje od pracowników dużej otwartości i wysokiej motywacji do regularnej zmiany stanowisk i zbierania doświadczeń w całej Grupie Allianz.

Allianz

Grupa Allianz jest jedną z najbardziej zaufanych firm ubezpieczeniowych i zarządzających aktywami na świecie. Dbałość o naszych pracowników, ich ambicje, marzenia i wyzwania czyni nas wyjątkowym pracodawcą. Razem możemy zbudować środowisko, w którym każdy czuje się ważny i ma odwagę, aby odkrywać, rozwijać się i kształtować lepszą przyszłość dla naszych klientów i otaczającego nas świata.

W Allianz wierzymy w różnorodność naszych pracowników i jesteśmy dumni z bycia pracodawcą stosującym zasadę równych szans. Zachęcamy Cię do podjęcia pracy z pełnym zaangażowaniem – niezależnie od tego, kim jesteś, jak wyglądasz, skąd pochodzisz, w co wierzysz i kogo kochasz. Zapraszamy do aplikacji wszystkich kandydatów, niezależnie od pochodzenia etnicznego, wieku, płci, narodowości, niepełnosprawności czy orientacji seksualnej.

Dobrze mieć Was na pokładzie!

Let’s care for tomorrow.

Przewiń do profilu firmy