Starszy Specjalista ds Analiz CRM

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • 14.08.2019
  • Ważna jeszcze 26 dni (do 13.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Obecnie do Zespołu Analiz Statystycznych 

     

    Departamencie Zarządzania Relacjami z Klientami

     

    w Centrali Banku we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:

     

     

    Starszy Specjalista ds Analiz CRM
    Miejsce pracy: Wrocław
    Nr ref.:SDACRM/08/WRO/2019

     

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a m.in. za:

    • analizę danych z obszaru CRM (m.in. budowa wiedzy o Kliencie, rozpoznanie preferencji zakupowych i formy kontaktu Klienta z Bankiem, analiza wpływu działań marketingowych i sprzedażowych na cykl życia Klienta),
    • opracowywanie wniosków i rekomendacji w oparciu o przygotowane analizy,
    • budowę i utrzymanie modeli statystycznych wspierających działania CRM,
    • projektowanie, automatyzację i rozwój raportów z obszaru CRM i sprzedaży produktów Banku,
    • rozwój technik i narzędzi analitycznego CRM.

     

    Jeśli:

    • masz wykształcenie wyższe w obszarze matematyki lub informatyki,
    • znasz języki SQL, R/Python,
    • posiadasz praktyczną znajomości technik analizy danych i modelowania statystycznego, w tym machine learning,
    • jeszcze dodatkowo posiadasz znajomość narzędzi BI,

     

    nie zwlekaj aplikuj już teraz!

     

     

    Dlaczego warto? Bo oferujemy: 

    • zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo,
    • pracę w przyjazny i ambitnym zespole,
    • dużą samodzielność działania,
    • otwartość na wdrażanie nowych rozwiązań,
    • przyjazne środowisko pracy,
    • możliwość rozwoju w międzynarodowej korporacji finansowej,
    • pakiet socjalny (mi.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie na życie).

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV do 15.09.2019r. 

    Santander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych materiałów nie zwracamy.

    Santander Consumer Bank z siedzibą we Wrocławiu ul. Strzegomska 42 c(dalej: Bank) informuje, że w celu realizacji procesu rekrutacji z Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Bank. Administratorami Pani/ Pana danych mogą być też inne podmioty na podstawie udzielonych przez Panią/ Pana zgód.
    Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a konsekwencją niepodania niezbędnych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy z Bankiem.
    Przysługują Pani/ Panu prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w tym prawo dostępu do treści danych, do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu do ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych, a także wniesienie skargi do organu nadzorczego.
    Dane Inspektora Ochrony Danych Banku, cele przetwarzania danych, odbiorcy danych i ich kategorie, okres przetwarzania danych, kategorie przetwarzanych danych i ich źródło dostępne są na https://www.santanderconsumer.pl/o-banku/ochrona-danych-osobowych/