starszy specjalista ds. content marketingu i wsparcia relacji B2B
Randstad Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Specjalista (Mid / Regular)
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za prowadzenie działań mających na celu dostarczanie leadów sprzedażowych dzięki działaniom content marketingowym. Jako narzędzie pracy oddajemy w Twoje ręce wiodącą platformę inbound marketingu - HubSpot. W obszarze Twoich zadań będzie również kompleksowe wsparcie jednej z naszych linii biznesowych firmy w nawiązywaniu, utrzymywaniu i rozwijaniu relacji z klientami, w szczególności poprzez wykorzystanie tworzonych materiałów contentowych oraz kreowanie różnorodnych punktów kontaktu z klientami i prospektami. Celem tego stanowiska jest pozycjonowanie Randstad jako zaufanego, profesjonalnego partnera biznesowego obszaru HR oraz eksperta rynku pracy.
Dołącz do nas!
zadania
- praca na platformie HubSpot - tworzenie różnorodnych materiałów contentowych, tworzenie i monitorowanie ścieżek przepływów (workflows) opartych o te materiały oraz ich integrowanie z istniejącą strukturą contentową; rozwijanie bazy kontaktów i czuwanie nad jej jakością;
- proaktywna współpraca i budowanie relacji z przedstawicielami opiekowanej linii biznesowej (współpraca ze specjalistami / menedżerami biur i regionalnymi), czuwanie nad efektywnym przepływem informacji z linią biznesową; przygotowywanie planów działań wokół diagnozowanych potrzeb i ich realizacja samodzielnie lub nadzór nad współpracą z dostawcami;
- kompleksowa koordynacja działań merytorycznych wokół corocznego międzynarodowego badania Randstad Employer Brand (współpraca z agencją badawczą, praca w międzynarodowej grupie projektowej, dopasowanie treści do potrzeb rynku, analiza materiału, ale też tworzenie strategii inbound marketingowej oraz poszukiwanie ścieżek rozwoju badania na rynku, wsparcie biznesu w analizie i interpretacji danych, uczestnictwo w wybranych spotkaniach z klientami i prospektami);
- kompleksowa koordynacja działań merytorycznych wokół tworzonych raportów płacowych (badanie potrzeb i ustalanie zakresu raportu, zbieranie danych, współpraca z zewnętrznym dostawcą, koordynacja komunikacji, współpraca z copywriterem i grafikiem, tworzenie i realizacja strategii promocji raportów)
Jeśli brzmi to dla Ciebie ciekawie - zapraszamy do rozmowy z nami. Chętnie przybliżymy Ci to stanowisko oraz możliwości rozwoju w naszej firmie :)
oczekujemy
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z content marketingiem i wsparciem działów sprzedaży w generowaniu leadów
- dobre zrozumienie obszaru marketing automation/inbound marketingu/marketingu treści
- umiejętność współpracy z działem sprzedażowym, łatwość nawiązywania relacji i rozumienie specyfiki obszaru B2B
- doświadczenie w wykorzystywaniu treści w celu generowania leadów (np. raportów płacowych, rynkowych, webinarów itp.)
- umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 umożliwiającego kontakty międzynarodowe
- znajomość systemów do automatyzacji, takich jak HubSpot, Salesmanago itp.
- preferowane doświadczenie w pracy na systemach CMS, aplikacjach googlowych, ClickMeeting, systemach do automatycznych mailingów (np. SARE)
- znajomość i postępowanie zgodnie z przepisami RODO
- mile widziane studia socjologiczne (wiedza z obszaru badań i analizy danych)
oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (bez okresu próbnego)
- pracę w systemie hybrydowym ( 2 dni w tygodniu w biurze, 3 dni - w domu)
- możliwość rozwoju na odpowiedzialnym stanowisku w firmie będącej liderem swojej branży
- możliwość wdrażania własnych pomysłów
- posiadanie realnego wpływu na rozwój swojego stanowiska oraz firmy
- praca w międzynarodowym środowisku ( grupy projektowe z innym biurami Randstad)
- premie co 6 miesięcy
- świadczenia pozapłacowe (system kafeteryjny – samodzielnie wybierasz benefity z dostępnego szerokiego zestawu)
- praca w zgranym, kreatywnym zespole
- nowoczesne narzędzia pracy
Ogłoszenie archiwalne