Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcy- Ksawerego Liskego 7Wrocław, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
CITYDRIVE sp. z o.o.
Ksawerego Liskego 7
Wrocław
Jesteśmy firmą działającą na rynku przewozów kurierskich. Obsługujemy kilka tysięcy kierowców i kurierów w całej Polsce. Blisko współpracujemy z największymi firmami z tego sektora rynku. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, uruchamianiem nowych marek poszukujemy osoby do pełnego wyzwań działu księgowości.
Poszukujemy Kandydatów/Kandydatek ambitnych, skrupulatnych i pełnych entuzjazmu, pragnących wziąć na siebie odpowiedzialność i z zaangażowaniem uczestniczyć w rozwoju naszej firmy w Polsce. Stanowisko, które proponujemy związane jest z prowadzeniem księgowości oraz wsparciem w prowadzeniu kadr.
W ramach tych dwóch obszarów, realizowane są takie działania jak:
- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań,
- sporządzenia deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych,
- prowadzenia ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji związanej z zawarciem i rozwiązaniem umów o pracę oraz przebiegiem zatrudnienia i umów cywilnoprawnych,
- wsparcie w rozliczaniu wynagrodzeń zatrudnionych współpracowników zgodnie z obowiązującym prawem,
- wsparcie w sporządzaniu list płac i deklaracji ZUS,
- wsparcie w monitorowaniu ważności uprawnień pracowników oraz obowiązków pracodawcy, wynikających z przepisów prawnych,
- tworzenie zestawień i analiz na potrzeby zarządu,
- kontakt z urzędami.
Poszukujemy osób doświadczonych i samodzielnych, które doskonale znają się na swojej pracy dlatego oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia w prowadzeniu ksiąg handlowych,
- znajomości zasad i przepisów dot. prowadzenia pełnej księgowości w spółkach prawa handlowego,
- skrupulatności i dokładności w pracy,
- umiejętności zarządzania swoim czasem i systematyczności.
Mile widziane będą w pracy również:
- znajomości oprogramowania księgowego i kadrowego firmy Insert (Subiekt, Rewizor, Gratyfikant) oraz oprogramowania Płatnik,
- dobrej znajomości oprogramowania biurowego Microsoft Office (głównie Word i Excel),
- otwartości do współpracy z różnymi działami firmy,
- umiejętności rozmowy z ludźmi i w razie potrzeby skutecznego wytłumaczenia zawiłości podatkowych,
- doświadczenia w korzystaniu z narzędzi do automatyzacji wprowadzania i księgowania dokumentów.
Ponieważ posiadamy kilka działających marek, kupujemy kolejne, a jeszcze inne są w fazie uruchamiania możemy zapewnić atrakcyjną i pełną wyzwań pracę, którą nasi pracownicy i współpracownicy cenią szczególnie za:
- wysoki stopień samodzielności w realizowanych działaniach,
- duży wpływ na strategię, a w przypadku księgowości również na rozwój spółek,
- elastyczność pracy, zgrany zespół, który chętnie sobie pomaga i twórczą atmosferę,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B (w zależności od Twoich preferencji),
- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i realizowanych zadań.
Ogłoszenie archiwalne