Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Specjalista ds. Ksiegowości i Raportowania

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-05-09

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Brown Brothers Harriman (BBH) is a privately-held financial institution and has been a thought leader and solutions provider for almost 200 years. We serve the most sophisticated individuals and institutions with award-winning expertise in Investment Management, Private Banking, and Investor Services. Our 5,000 colleagues operate from 18 cities throughout North America, Europe and Asia.

    BBH is committed to diversity, innovation and globalization. Our culture is driven by our goal to provide the best solutions and services to our clients and each other.  Our Partnership structure creates a flat organization that promotes collaboration across all business lines.  We believe that diverse ideas and the ability to come together globally across groups and borders are a competitive advantage. In order for all our teams to excel, members must trust each other and feel comfortable providing honest input from all perspectives.

    This openness sparks innovation and agility, which adds to the entrepreneurial spirit and provides many more career opportunities for our staff. We are a group of high-performing, dedicated and caring professionals who believe that working together is the foundation for superior client service excellence.

    As a BBH professional, your career path is yours to define. We take pride in our ability to retain our best employees. We help them manage their careers by moving top performers to new areas of BBH where their talents will make the greatest contribution.  As soon as you walk through the doors at BBH, we provide you with the tools to help you succeed and grow your career.

    Starszy Specjalista ds. Ksiegowości
    i Raportowania
    Miejsce pracy: Kraków
    Job ID: 35218

    Osoba na tym stanowisku dołączy do Działu Księgowości i Raportowania Finansowego, który świadczy usługi prowadzenia ksiąg rachunkowych i raportowania dla klientów BBH. Obejmuje to, między innymi, księgowanie codziennych przepływów pieniężnych, faktur, transakcji z jednostkami powiązanymi, obliczanie i księgowanie rozliczeń międzyokresowych z tytułu odsetek, opłat, podatków i stosowne uzgodnienia danych.

    Dodatkowo pracownicy działu zajmują się przygotowaniem raportów finansowych, w tym rocznych statutowych sprawozdań finansowych oraz asystują klientom przy badaniu tych sprawozdań.

    Rachunkowość i sprawozdawczość finansowa prowadzone są dla spółek wchodzących w skład funduszy inwestycyjnych inwestujących w nieruchomości i zarejestrowanych w Luksemburgu, zgodnie z zasadami IFRS lub lokalnymi standardami rachunkowości.

    W zakresie obowiązków osoby na tym stanowisku jest utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem, zapewnianie terminowych i kompleksowych odpowiedzi na wszelkie pytania ze strony klientów. W przyszłości osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikowanie prawidłowości księgowań wykonywanych przez młodszych księgowych oraz zapewnienie im odpowiedniego wsparcia.

    Będziesz zajmować się:

    • Pełną księgowością samodzielnych jednostek zgodnie z IFRS lub lokalnymi standardami rachunkowości.
    • Sporządzaniem raportów sprawozdawczych i sprawozdań finansowych.
    • Udziałem w konsolidacji i raportowaniu grupowym do klientow.
    • Bieżącą komunikacją z klientami, zapewnianiem terminowych i kompleksowych odpowiedzi na wszelkie pytania ze strony klientów.
    • Współpracą z audytorami i doradcami podatkowymi, koordynowaniem przepływu informacji i zapewnianiem odpowiedzi na wszelkie pytania.
    • Weryfikowaniem prawidłowości księgowań wykonywanych przez młodszych księgowych oraz zapewnieniem im odpowiedniego wsparcia.

    Wymagania: 

    • Wykształcenie wyższe z zakresu Rachunkowości/Finansów (lub ugruntowana wiedza nabyta w wyniku pracy zawodowej).
    • 2-4 lata doświadczenia w obszarze księgowości (pozycja ta jest odpowiednia dla wykwalifikowanego księgowego z doświadczeniem z poza branży funduszy inwestycyjnych lub dla kogoś z doświadczeniem w audycie sprawozdań finansowych).
    • Umiejętność zarządzania czasem i dotrzymywania wyznaczonych terminów.
    • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i interpersonalne.
    • Umiejętność pracy w zespole.
    • Dobra znajomość języka angielskiego (B2+/C1).

    Oferujemy:

    • Pracę w firmie z bagatą tradycją i kulturą.
    • Możliwość nauki i dalszego rozwoju, jako znaczący członek zespołu (nie jesteśmy organizacją typu SSC/BPO).
    • Atmosferę pracy zbudowaną na zaufaniu, wsparciu i wzajemnym szacunku.
    • Bogaty pakiet benefitów oraz system premiowy.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie odzwierciedlające wiedzę, umiejętności i doswiadczenie.
    • Równowagę miedzy życiem prywatnym i zawodowym.