Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Starszy Specjalista ds. Marketingu

2407.PL sp. z o.o.O firmie

9 00014 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Elizy Orzeszkowej 1c
    Reguły (pow. pruszkowski), mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

2407.PL sp. z o.o.

Elizy Orzeszkowej 1c

Reguły (pow. pruszkowski)

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą części zamiennych do samochodów osobowych, mamy 13 000 000 unikalnych artykułów towarów, więcej niż 25 lat doświadczenia. W związku z rozwojem poszukujemy doświadczonej oraz zaangażowanej osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Marketingu. Prowadzimy sprzedaż w sklepie internetowym https://2407.pl/ oraz na innych marketplacach.

Jesteś pasjonatem e-marketingu i starasz się być na bieżąco w tym obszarze?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak - nasza oferta jest dla Ciebie!

Starszy Specjalista ds. Marketingu

Twój zakres obowiązków:

  • współtworzenie i koordynacja kampanii marketingowych Google Ads, Facebook Ads, mailingowych, remarketingowych, etc. (ustalanie harmonogramu, wybór produktów na podstawie trendów i analiz, pilnowanie wyznaczonych założeń akcji i wyznaczonych KPI’ów)
  • ścisła współpraca z agencją SEO przy planowaniu i realizacji długofalowych akcji
  • współpraca z copywriterami
  • prowadzenie kampanii na platformach zewnętrznych
  • prowadzenie działań w ramach RTB
  • współpraca z grafikiem, w tym opracowywanie koncepcji materiałów graficznych i landing page’y
  • monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce
  • wdrażanie nowych narzędzi marketingowych
  • współpracę ze wszystkimi działami firmy, aby zintegrować działania marketingu z operacyjnymi działaniami
  • analizowanie i raportowanie wyników przeprowadzanych działań marketingowych

Oczekiwania:

  • Praktyczna znajomość narzędzi w stopniu zaawansowanym: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Ads, Facebook Analytics, instagram;
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Wiedza z zakresu SEO i optymalizacji opisów produktów, content marketingu
  • znajomości pakietu MS Office
  • komunikatywności, samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i zaangażowania
  • Posługiwanie się językiem angielskim minimum na poziomie komunikatywnym, inny język obcy będzie dodatkowym atutem
  • Samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na cel
  • Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, programistami lub z innymi podmiotami zewnętrznymi

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość obsługi platform sprzedażowych Amazon i Allegro;
  • doświadczenie w branży motoryzacyjnej i znajomość części zamiennych do samochodów

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze i w międzynarodowym środowisku z możliwością rozwoju osobistego do Dyrektora ds. Marketingu;
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony 
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny zależny od wyników Twojej pracy
  • Rozwój zawodowy i możliwość realizacji własnych projektów i pomysłów
  • Budowanie stale rozwijającej się marki cieszącej się zaufaniem klientów
  • stały kontakt z językiem obcym oraz doświadczenie w zakresie marketingu
  • Work-life balance: pracę w godzinach 9-17, od poniedziałku do piątku

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Ogłoszenie archiwalne