Ta oferta pracy jest nieaktualna od 560 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Starogard Gdański, pomorskie
  • Specjalista
  • 06.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Czytaj więcej
    Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    MIEJSCE PRACY: Starogard Gdański

    GŁÓWNE OBOWIĄZKI:

    • Wprowadzanie zamówień do systemu ERP oraz wysyłka produktów do klientów krajowych i zagranicznych
    • Koordynacja przepływów materiałowych oraz informacji pomiędzy służbami odpowiadającymi za sprzedaż
      i marketing, a obszarami planowania, produkcji, Kontroli jakości, zapewnienia jakości, ekspedycji oraz transportu
    • Kontrolowanie stanów magazynowych pod kątem konkretnych klientów i produktów
    • Przewidywanie potencjalnych problemów oraz informowanie odpowiednich służb w przypadkach zagrożenia realizacji wysyłek
    • Zapewnianie poprawności danych wprowadzanych do systemu
    • Terminowe i rzetelne opracowywanie analiz logistycznych

    OCZEKIWANIA:

    • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, chemiczne lub pokrewne
    • Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta
    • Zaawansowana znajomość języka angielskiego
    • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office
    • Doświadczenie w pracy z systemami typu ERP/MRP
    • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
    • Zdolność analitycznego myślenia
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu, dyspozycyjność
    • Kreatywność, otwartość na zmiany

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
    • Dobra znajomość zagadnień ubezpieczeniowych oraz spedycyjnych, w tym warunków Incoterms

    OFERUJEMY:

    • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej
      i dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie farmaceutycznej
    • Konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie
    • Ciekawe wyzwania, możliwości wszechstronnego rozwoju zawodowego
    • Szeroki pakiet socjalny