Oferta pracy

Informujemy, że kandydaci na stanowisko, o którym mowa w ogłoszeniu, mogą zostać poproszeni, zgodnie z ustawą z dnia 12 kwietnia 2018 r. o zasadach pozyskiwania informacji o niekaralności osób ubiegających się o zatrudnienie i osób zatrudnionych w podmiotach sektora finansowego, o przedstawienie informacji – w formie oświadczenia lub zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego - dotyczących skazania za przestępstwa, o których mowa w w/w ustawie. Udzielenie informacji potwierdzającej brak karalności w/w zakresie może stanowić warunek dopuszczenia do kolejnego etapu rekrutacji.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Gospodarstwa Krajowego (dalej: „BGK”) z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 7, 00-955 Warszawa. W BGK został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość mailową na adres: [email protected]

Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w BGK. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:

  • uzasadnionego interesu BGK (zatrudnianie pracowników),
  • w oparciu o obowiązek prawny wynikający z Kodeksu pracy,
  • na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie udziału w przyszłych rekrutacjach (w przypadku gdy została wyrażona).

Jednocześnie informujemy, że:

  • udzielenie zgody jest dobrowolne,
  • w każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody, cofnięcie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych należy przesyłać na adres: [email protected]
  • dane osobowe przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania zgody,
  • przysługuje Pani/Panu żądanie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
  • przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Aplikując (klikając przycisk „Aplikuj teraz” lub „Wyślij”) wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym na potrzeby procesu rekrutacyjnego organizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie (00-955) przy Al. Jerozolimskich 7.

Jednocześnie oświadcza Pani/Pan, że:

  • został/a Pan/i poinformowany/na o prawie do wycofania zgody w każdym momencie,
  • otrzymał/a Pan/i informację o sposobie przetwarzania danych kandydatów przez Bank Gospodarstwa Krajowego.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana danych innych, niż wskazane w art. 22(1) Kodeksu pracy, jest dobrowolne i aplikując wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie tych danych przez Bank Gospodarstwa Krajowego.



Starszy Specjalista ds. Obsługi Organów Banku

Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    do: 02 lip 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)
top
Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne, które dziś działają już w Brukseli, Frankfurcie, Londynie i Amsterdamie. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Organów Banku
Miejsce pracy: Warszawa

Odpowiedzialność i zadania:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zarządu Banku, komitetów Rady Nadzorczej i Prezesa Zarządu w zakresie wydawania zarządzeń;
  • Udział w organizowaniu posiedzeń Zarządu Banku i komitetów Rady Nadzorczej
  • Sporządzanie projektów protokołów z posiedzeń Zarządu Banku i komitetów Rady Nadzorczej, wykazu zaleceń oraz monitoring ich realizacji
  • Prowadzenie repozytoriów materiałów kierowanych do Zarządu Banku, Prezesa Zarządu i komitetów Rady Nadzorczej
  • Weryfikowanie dokumentów składanych przez komórki organizacyjne Banku pod kątem ich kompletności i zgodności z zasadami obowiązującymi w Banku
  • Udostępnianie dokumentów na witrynach wewnętrznych Banku
  • Wsparcie w opiniowaniu wewnętrznych aktów normatywnych oraz implementacji zmian w prawie
  • Archiwizowanie dokumentacji przedkładanej organom Banku, komitetom Rady Nadzorczej oraz Prezesowi Zarządu

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane bankowość, finanse, ekonomia, bankowość, prawo
  • 3 - 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze bankowości, finansów, prawa, administracji
  • Dobra znajomość zasad działania organów korporacyjnych, zasad legislacji
  • Znajomość pakietu MS Office i MS Sharepoint
  • Znajomość funkcjonowania organów banku i zasad organizacji oraz struktur bankowych
  • Znajomość zasad postępowania z informacjami prawnie chronionymi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Samodzielność i zaangażowanie w realizowane zadania
  • Komunikatywność i chęć współpracy

U nas możesz liczyć na:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Program Wsparcia
    Power Bank

Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne, które dziś działają już w Brukseli, Frankfurcie, Londynie i Amsterdamie. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Organów Banku

Odpowiedzialność i zadania:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Zarządu Banku, komitetów Rady Nadzorczej i Prezesa Zarządu w zakresie wydawania zarządzeń;
  • Udział w organizowaniu posiedzeń Zarządu Banku i komitetów Rady Nadzorczej
  • Sporządzanie projektów protokołów z posiedzeń Zarządu Banku i komitetów Rady Nadzorczej, wykazu zaleceń oraz monitoring ich realizacji
  • Prowadzenie repozytoriów materiałów kierowanych do Zarządu Banku, Prezesa Zarządu i komitetów Rady Nadzorczej
  • Weryfikowanie dokumentów składanych przez komórki organizacyjne Banku pod kątem ich kompletności i zgodności z zasadami obowiązującymi w Banku
  • Udostępnianie dokumentów na witrynach wewnętrznych Banku
  • Wsparcie w opiniowaniu wewnętrznych aktów normatywnych oraz implementacji zmian w prawie
  • Archiwizowanie dokumentacji przedkładanej organom Banku, komitetom Rady Nadzorczej oraz Prezesowi Zarządu

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane bankowość, finanse, ekonomia, bankowość, prawo
  • 3 - 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze bankowości, finansów, prawa, administracji
  • Dobra znajomość zasad działania organów korporacyjnych, zasad legislacji
  • Znajomość pakietu MS Office i MS Sharepoint
  • Znajomość funkcjonowania organów banku i zasad organizacji oraz struktur bankowych
  • Znajomość zasad postępowania z informacjami prawnie chronionymi
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Samodzielność i zaangażowanie w realizowane zadania
  • Komunikatywność i chęć współpracy

U nas możesz liczyć na:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Program Wsparcia
    Power Bank

Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne