Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Starszy Specjalista ds. Performance Marketingu

LOMBI.COM SPÓŁKA AKCYJNAO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

  • Budowa strategii marketingowej firmy we współpracy z Zarządem.

  • Kształtowanie wizerunku firmy, kontakty z mediami, nadzór nad współpracującymi agencjami.

  • Bieżąca analiza i propozycja budżetu marketingowego oraz kontrola wydatków.

  • Prowadzenie działań efektywnościowych w obrębie digital marketing.

  • Monitoring i analiza zachowań rynkowych konkurencji oraz badanie efektywności promocji performance marketingu.

  • Przygotowywanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi koncepcji konkursów dla sieci sprzedaży i klientów bezpośrednich oraz monitorowanie efektywności realizacji podjętych działań.

  • Realizacja kampanii performanceowych z wykorzystaniem Google Ads, Facebook Ads, programmatic, afiliacja, mailing itd.

  • Rozwój narzędzi sprzedaży w kanałach cyfrowych.

  • Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników efektywnościowych w digital marketingu.

  • Realizacja zaplanowanych celów sprzedażowych w kanale cyfrowym i podejmowanie inicjatyw w przypadku ich zagrożenia.

Nasze wymagania

  • Wyższe wykształcenie.

  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w szczególności w działaniach nastawionych na efekt.

  • Biegłe posługiwanie się narzędziami analitycznymi, jak Google Analytics, Google Data Studio, Google Optimize.

  • Zaawansowana wiedza w zakresie SEM, SEO i UX.

  • Doświadczenie w planowaniu budżetu marketingowego i budowaniu strategii sprzedażowo-marketingowej w digital marketingu.

  • Umiejętność wprowadzania na rynek nowych produktów w firmie z sektora usług finansowych.

  • Umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych z otoczeniem zewnętrznym.

  • Umiejętność skutecznego łączenia komunikacji digital marketingowej.

  • Samodzielność, kreatywność, innowacyjność oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji biznesowych.

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2).

  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

  • Laptop, telefon komórkowy.

  • Ścieżkę rozwoju oraz pakiet szkoleń wewnętrznych.

  • Wsparcie przełożonych oraz zespołu.

  • Realny wpływ na strategię marketingową.

  • Miłą atmosferę pracy w sprawnie funkcjonującym zespole.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy