Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Starszy Specjalista ds. Płatności

Citi PolandO firmie

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)
Citi is more than a global financial services company. It’s an engine for progress. Join us, and you’ll have the chance to get involved in progress in all its shapes and forms, right across the world. From the micro to the macro, from Australia to Zambia, the work we do has real positive impact. Wherever you are and whatever you do, progress starts here.
We’ve built a world famous, trusted brand over 200 years of continuously evolving financial services. And today, our influence continues to grow: with financial operations in 160 countries and 100 currencies. We have 200 million different clients, including some of the biggest names in the industries, sectors, businesses and governments that we serve every day. It all adds up to an exciting place to be for talented, ambitious people who want to build a truly remarkable career.
Starszy Specjalista ds. PłatnościNumer ref.: 108249
Zadania:
  • Wprowadzanie i kontrolowanie (autoryzowanie) operacji bankowych z najwyższą dokładnością i w sposób jak najbardziej efektywny w oparciu o Procedury Operacyjne w zakresie obsługi operacji dla Klientów Europy Zachodniej
  • Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami, procedurami i regulacjami Citi podczas procesowania zleceń
  • Dokonywanie wymaganych kontroli
  • Współpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi oraz partnerami biznesowymi
  • Samodzielne prowadzenie projektów, koordynacja telekonferencji, testów, weryfikacja dokumentacji projektowej i testowej, zgłaszanie i wdrażanie w porozumieniu z kierownictwem nowych inicjatyw/najlepszych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności pracy zespołu
  • Proaktywny udział w migracjach nowych aktywności do Citi Service Center, optymalizacja tych procesów
  • Wsparcie przełożonego w organizacji pracy zespołu
  • Udział w testach systemów/aplikacji, dodatkowych szkoleniach, projektach, telekonferencjach
Wymagania:
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość programów pakietu Microsoft Office
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Kreatywność
  • Bezbłędność, bardzo wysoka jakość pracy
  • Umiejętność pozyskiwania i przyswajania wiedzy
  • Umiejętność pracy w zespole i kontaktach z międzynarodowymi zespołami w Citi
  • Mile widziana znajomość produktów bankowych
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Unikalny pakiet benefitów socjalnych (m.in. karta Multisport, wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowania imprez integracyjnych)
  • Prywatna opiekę medyczna (MEDICOVER)
  • Możliwość dołączenia do PPE (Pracowniczy Program Emerytalny)
  • Wsparcie trenera w procesie wdrażania nowego pracownika oraz opieka Citi Buddy w pierwszych tygodniach pracy
  • Możliwość rozwoju i pracy w jednostkach CITI na całym świecie
  • Grupowe i rodzinne ubezpieczenie na życie
  • Program Citi Friends (m.in. zniżki na kursy językowe, bilety do kina)
  • Dostęp do darmowych platform szkoleniowych, dzięki którym możesz rozwijać kompetencje albo indywidualne zainteresowania (możliwość korzystania z platformy na laptopie, telefonie, tablecie)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, umożliwiającą praktyczne wykorzystanie języka angielskiego
  • Możliwość uczestniczenia w darmowych sesjach mentoringowych, coachingowych w celu wyznaczenia ścieżki kariery
  • Uczestniczenie w licznych wolontariatach oraz wydarzeniach organizowanych przez pracowników Citi

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy