Citi Poland

Starszy Specjalista ds. Płatności [rekrutacja prowadzona online]

Citi PolandO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 23 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista





If you want to understand how business operates globally, Citi Service Center is a perfect place for you.

Citi Service Center Poland was launched in 2005 as a part of an initiative to establish a network of service centers providing shared services to other entities operating within the Citigroup around the world. Currently we provide services to over 90 countries on 6 continents. Thus we’re creating a unique opportunity to work in an international environment, with our employees using 29 languages every day.

We recognize and develop talents and invest in people who are ready for challenges. Our primary objective is innovation. We are following trends and combining development opportunities for our employees with the use of new technologies, for instance the mobile access to knowledge portals and other online resources (e.g. from MIT or Harvard).

Zespół obsługi płatności dla krajów Europy Zachodniej 
Zespół odpowiada za obsługę płatności klientów korporacyjnych dla 14 oddziałów Europy Zachodniej, uzgadnia kursy walutowe, wyjaśnia z klientami nieprawidłowości dla odrzuconych płatności, ścisłe wypracuje z Serwisem klienta.
Starszy Specjalista ds. Płatności [rekrutacja prowadzona online]
Location: Olsztyn
93031

Zadania:

  • Wprowadzanie i kontrolowanie (autoryzowanie) operacji bankowych z najwyższą dokładnością i w sposób jak najbardziej efektywny w oparciu o Procedury Operacyjne w zakresie obsługi operacji dla Klientów Europy Zachodniej
  • Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami, procedurami i regulacjami Citi podczas procesowania zleceń
  • Dokonywanie wymaganych kontroli
  • Współpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi oraz partnerami biznesowymi
  • Samodzielne prowadzenie projektów, koordynacja telekonferencji, testów, weryfikacja dokumentacji projektowej i testowej, zgłaszanie i wdrażanie w porozumieniu z kierownictwem nowych inicjatyw/najlepszych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności pracy zespołu
  • Proaktywny udział w migracjach nowych aktywności do Citi Service Center, optymalizacja tych procesów
  • Wsparcie przełożonego w organizacji pracy zespołu
  • Udział w testach systemów/aplikacji, dodatkowych szkoleniach, projektach, telekonferencjach

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dbanie o szczegóły, orientacja na klienta
  • Bezbłędność/dokładność/bardzo wysoka jakość pracy
  • Umiejętność pozyskiwania i przyswajania wiedzy
  • Umiejętność pracy w zespole i kontaktach z międzynarodowym Klientem
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Znajomość produktów bankowych (mile widziana)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Unikalny pakiet benefitów socjalnych (m.in. karta Multisport, wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowania imprez integracyjnych)
  • Prywatna opiekę medyczna (MEDICOVER)
  • Możliwość rozwoju i pracy w jednostkach CITI na całym świecie
  • Grupowe i rodzinne ubezpieczenie na życie
  • Możliwość dołączenia do PPE (Pracowniczy Program Emerytalny)
  • Program Citi Friends (m.in. zniżki na kursy językowe, bilety do kina)
  • Dostęp do darmowych platform szkoleniowych, dzięki którym możesz rozwijać kompetencje albo indywidualne zainteresowania (możliwość korzystania z platformy na laptopie, telefonie, tablecie)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, umożliwiającą praktyczne wykorzystanie języka angielskiego
  • Wsparcie trenera w procesie wdrażania nowego pracownika oraz opieka Citi Buddy w pierwszych tygodniach pracy
  • Możliwość uczestniczenia w darmowych sesjach mentoringowych, coachingowych w celu wyznaczenia ścieżki kariery
  • Uczestniczenie w licznych wolontariatach oraz wydarzeniach organizowanych przez pracowników Citi

Please be informed that we will contact selected candidates only.

Citi is registered trademark of Citigroup Inc., used under license. Citigroup Inc. and its subsidiaries are also entitled to rights to certain other trademarks contained herein.

Citibank Europe PLC
bottom
Zespół obsługi płatności dla krajów Europy Zachodniej 
Zespół odpowiada za obsługę płatności klientów korporacyjnych dla 14 oddziałów Europy Zachodniej, uzgadnia kursy walutowe, wyjaśnia z klientami nieprawidłowości dla odrzuconych płatności, ścisłe wypracuje z Serwisem klienta.
Starszy Specjalista ds. Płatności [rekrutacja prowadzona online]Numer ref.: 93031

Zadania:

  • Wprowadzanie i kontrolowanie (autoryzowanie) operacji bankowych z najwyższą dokładnością i w sposób jak najbardziej efektywny w oparciu o Procedury Operacyjne w zakresie obsługi operacji dla Klientów Europy Zachodniej
  • Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami, procedurami i regulacjami Citi podczas procesowania zleceń
  • Dokonywanie wymaganych kontroli
  • Współpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi oraz partnerami biznesowymi
  • Samodzielne prowadzenie projektów, koordynacja telekonferencji, testów, weryfikacja dokumentacji projektowej i testowej, zgłaszanie i wdrażanie w porozumieniu z kierownictwem nowych inicjatyw/najlepszych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności pracy zespołu
  • Proaktywny udział w migracjach nowych aktywności do Citi Service Center, optymalizacja tych procesów
  • Wsparcie przełożonego w organizacji pracy zespołu
  • Udział w testach systemów/aplikacji, dodatkowych szkoleniach, projektach, telekonferencjach

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość programów pakietu Microsoft Office
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dbanie o szczegóły, orientacja na klienta
  • Bezbłędność/dokładność/bardzo wysoka jakość pracy
  • Umiejętność pozyskiwania i przyswajania wiedzy
  • Umiejętność pracy w zespole i kontaktach z międzynarodowym Klientem
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Znajomość produktów bankowych (mile widziana)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Unikalny pakiet benefitów socjalnych (m.in. karta Multisport, wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowania imprez integracyjnych)
  • Prywatna opiekę medyczna (MEDICOVER)
  • Możliwość rozwoju i pracy w jednostkach CITI na całym świecie
  • Grupowe i rodzinne ubezpieczenie na życie
  • Możliwość dołączenia do PPE (Pracowniczy Program Emerytalny)
  • Program Citi Friends (m.in. zniżki na kursy językowe, bilety do kina)
  • Dostęp do darmowych platform szkoleniowych, dzięki którym możesz rozwijać kompetencje albo indywidualne zainteresowania (możliwość korzystania z platformy na laptopie, telefonie, tablecie)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, umożliwiającą praktyczne wykorzystanie języka angielskiego
  • Wsparcie trenera w procesie wdrażania nowego pracownika oraz opieka Citi Buddy w pierwszych tygodniach pracy
  • Możliwość uczestniczenia w darmowych sesjach mentoringowych, coachingowych w celu wyznaczenia ścieżki kariery
  • Uczestniczenie w licznych wolontariatach oraz wydarzeniach organizowanych przez pracowników Citi

Ogłoszenie archiwalne