Ta oferta pracy jest nieaktualna od 52 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Specjalista ds. Reklamacji

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 06.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

    Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.

    Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.

    W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
    STARSZY SPECJALISTA DS. REKLAMACJI
    Miejsce pracy: Warszawa
    18030827

    Jako Starszy Specjalista ds. reklamacji, będziesz odpowiedzialny za:

    • Obsługę zapytań i reklamacji związanych z m.in przelewami, opłatami, zleceniami stałymi, poleceniem zapłaty, zmianami demograficznymi, transakcjami wypłat i wpłat, odsetkami itp
    • Opracowywanie stanowiska Banku w odpowiedzi na obsługiwane zapytania i reklamacje
    • Zapewnienie najwyższego standardu opracowywanych odpowiedzi na reklamacje
    • Odsłuch rozmów pracowników Departamentu Obsługi Telefonicznej CitiPhone w celu udzielenia Klientom rzetelnej i kompleksowej odpowiedzi na reklamacje
    • Telefoniczny kontakt z Klientami, w związku z ich zapytaniami i reklamacjami
    • Automatyzację i usprawnianie procesów w celu ich optymalizacji
    • Projektowanie, zgłaszanie i wprowadzanie akcji naprawczych mających na celu zmniejszenie liczby reklamacji, poprawę jakości procesu reklamacyjnego oraz eliminowanie przyczyn reklamacji
    • Zgłaszanie do jednostek biznesowych i technologicznych wszelkich nieprawidłowości będących przyczyną reklamacji
    • Wykonywanie dziennych czynności kontrolnych zgodnie z procedurami wewnętrznymi
    • Przygotowywanie dyspozycji księgowań dla jednostki operacyjnej

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Mile widziana znajomość systemów kartowych i księgowych Banku
    • Znajomości procedur bankowych i regulacji wewnętrznych
    • Doświadczenia z zakresu obsługi Klienta
    • Komunikatywnej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • Wykształcenia wyższego

    Oferujemy:

    • Elastyczne godziny pracy
    • Możliwość pracy zdalnej
    • Ciekawe projekty i możliwości dalszego rozwoju w ramach organizacji
    • Możliwość zdobycia doświadczenia poprzez pracę w jednej z wiodących międzynarodowych instytucji bankowych
    • Pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań zawodowych
    • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Znaki Citi oraz Citi Handlowy stanowią zarejestrowane znaki towarowe Citigroup Inc., używane na podstawie licencji.
    Spółce Citigroup Inc. oraz jej spółkom zależnym przysługują również prawa do niektórych innych znaków towarowych tu użytych.

    www.citihandlowy.pl
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.