Ta oferta pracy jest nieaktualna od 140 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Korporacyjnych

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 2018-06-26

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Allianz jest miejscem dla tych, którzy nie boją się wyzwań. Miejscem wspierającym Cię w podejmowaniu inicjatyw, w którym możesz się rozwijać, a jednocześnie aktywnie wzmacniać naszą wiodącą pozycję na globalnym rynku. Troszcząc się m.in. o 85 milionów klientów prywatnych i korporacyjnych oraz ponad 142 tys. pracowników na całym świecie, Allianz promuje kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań. Najbardziej zależy nam na tym, aby klienci uznawali nas za partnera godnego zaufania i czuli się z nami bezpiecznie.  Jeśli więc nie boisz się wyzwań, dołącz do Allianz.

    Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Sprzedaży Ubezpieczeń Korporacyjnych na stanowisku:

    Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Korporacyjnych
    Miejsce pracy: Kraków

    Będziesz odpowiadał za:

    • multiliniowe opracowywanie i weryfikację ofert oraz programów ubezpieczeniowych w zakresie ubezpieczeń majątkowych i technicznych
    • negocjacje warunków i zawieranie umów ubezpieczenia
    • współpracę z innymi spółkami Grupy Allianz i reasekuratorami wewnętrznymi
    • wynik sprzedażowy i rentownościowy
    • stałą współpracę z pośrednikami ubezpieczeniowymi (brokerami, multi-/agentami)
    • dbanie o efektywność oraz jakość realizowanych prac

    Jesteś Kandydatem, którego szukamy, jeśli posiadasz:

    • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, techniczne)
    • minimum 4-letnie doświadczenie w pracy na rynku ubezpieczeń w zakresie sprzedaży i underwritingu ryzyk korporacyjnych
    • wysokie umiejętności analitycznego myślenia
    • zdolności negocjacyjne
    • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz budowania i utrzymywania relacji biznesowych
    • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
    • oraz takie cechy jak: samodzielność, dyspozycyjność, dokładność i terminowość w realizacji zadań

    W zamian zapewnimy Ci:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • pełną wyzwań pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku, będącej globalnym liderem w sektorze ubezpieczeń
    • udział w onboardingu – programie wdrożeniowym do firmy (obejmującym szkolenie umożliwiające samodzielną pracę na stanowisku)
    • pomoc i wsparcie podczas wykonywanej pracy
    • rozwój zawodowy w zespole ukierunkowanym na wysokiej jakości produktu i obsługi
    • pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna
    • zniżki na produkty ubezpieczeniowe Allianz
    • bezpłatne kursy online języka angielskiego oraz niemieckiego
    • możliwość rozwoju pasji i zainteresowań w ramach działalności klubów sportowych i hobbystycznych

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.