Oferta pracy

Starszy Specjalista ds. szkoleń wewnętrznych

Fundacja AktywizacjaO firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)
JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.
Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.
 
#AKTYWUJPRACĘ
ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ
 
Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do OSÓB POSIADAJĄCYCH ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku::
Starszy Specjalista ds. szkoleń wewnętrznych

W ramach projektu zapewnimy Ci:

  • wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie,
  • konsultacje z doradcą zawodowym, który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne i z którym przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej,
  • wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem,
  • konsultacje z prawnikiem, który pomoże Ci zinterpretować zawiłe przepisy prawa i przygotować odpowiednie pisma,
  • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.

W ramach współpracy otrzymasz:

  • racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, dostosowanie miejsca pracy itp.),
  • dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 3 m-cy),
  • stabilne zatrudnienie,
  • umowę o pracę,
  • stabilne wynagrodzenie,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych,

Twoje zadania wykonywane na stanowisku, to m.in.:

  • realizowanie procesu organizacji i realizacji działań rozwojowych z udziałem trenerów wewnętrznych, w szczególności w zakresie rozwoju kompetencji miękkich dla pracowników na różnych poziomach organizacyjnych, psychologii sprzedaży oraz technik sprzedażowych,
  • przeprowadzenie diagnozy potrzeb szkoleniowych,
  • tworzenie planów i harmonogramów prowadzonych działań rozwojowych,
  • organizowanie działań rozwojowych według wytycznych klienta wewnętrznego,
  • opracowywanie konspektów, programów oraz materiałów niezbędnych do realizacji działań rozwojowych,
  • opracowywanie wsadu do szkoleń e-learning,
  • prowadzenie działań rozwojowych (m.in. warsztaty, szkolenia, szkolenia online, coaching) dla pracowników,
  • realizowanie autorskich projektów szkoleniowych,
  • prowadzanie ewaluacji działań rozwojowych,
  • monitorowanie realizacji działań rozwojowych,
  • wspieranie uczestników procesu.

Szukamy właśnie Ciebie jeśli masz:

  • wykształcenie wyższe o profilu kierunkowym psychologia, pedagogika, studia trenerskie lub kierunki pokrewne, mile widziane ukończone kursy lub studia podyplomowe, które potwierdzają kompetencje do objęcia stanowiska trenera,
  • ukończoną szkoła trenerów biznesu będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie na stanowisku trenera minimum 5 lat, w tym doświadczenie na stanowisku trenera odpowiedzialnego za szkolenia oraz rozwój zespołów sprzedażowych minimum 2 lata,
  • znajomość nowoczesnych metod projektowania i prowadzenia szkoleń miękkich,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność planowania,
  • zaangażowanie, dynamizm i inicjatywa w działaniu,
  • odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne na różnych szczeblach organizacji,
  • umiejętność obsługi komputera, w tym biegła obsługa pakietu MS Office;
  • gotowość do częstych podróży służbowych w obrębie kraju,
  • czynne prawo jazdy kat. B.

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała wyślij nam swoje CV

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181

Ogłoszenie archiwalne