Starszy specjalista ds. Trade marketingu

Randstad Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    16 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze trade marketingu, jesteś kreatywny, chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku, świetnie odnajdujesz się w prowadzeniu kilku projektów jednocześnie - aplikuj.

Starszy specjalista ds. Trade marketingu
Nr ref.: /50/02/2020/KG/49743
Warszawa
oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • świetną atmosferę
  • pracę w międzynarodowym środowisku
zadania
  • efektywne i jakościowe wdrażanie komunikacji produktowej, promocyjnej i brandowej zgodnie z zaplanowanym budżetem i w określonym terminie
  • realizacja powierzonych projektów trade marketingowych w ścisłej współpracy z działami: Customer Team, Product Management, Marketingu, Sprzedaży oraz Zakupów
  • zarządzanie współpracą z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi w trakcie realizacji projektów (agencje, drukarnie, klienci zewnętrzni i wewnętrzni)
  • planowanie i optymalne zarządzanie powierzonym budżetem
  • realizacja innych zadań związanych z kompetencjami i umiejętnościami, zleconych przez przełożonego
  • proaktywne i innowacyjne podejście do obszaru projektowania i wdrażania narzędzi komunikacyjnych
oczekujemy
  • min. 4-letniego doświadczenia w obszarze Trade Marketingu (warunek konieczny)
  • wysoko rozwiniętych umiejętności organizacji pracy
  • język angielski na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny)
  • mile widziane będzie doświadczenie w pracy w agencji marketingowej

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze trade marketingu, jesteś kreatywny, chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku, świetnie odnajdujesz się w prowadzeniu kilku projektów jednocześnie - aplikuj.

Starszy specjalista ds. Trade marketinguNumer ref.: /50/02/2020/KG/49743
zadania
  • efektywne i jakościowe wdrażanie komunikacji produktowej, promocyjnej i brandowej zgodnie z zaplanowanym budżetem i w określonym terminie
  • realizacja powierzonych projektów trade marketingowych w ścisłej współpracy z działami: Customer Team, Product Management, Marketingu, Sprzedaży oraz Zakupów
  • zarządzanie współpracą z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi w trakcie realizacji projektów (agencje, drukarnie, klienci zewnętrzni i wewnętrzni)
  • planowanie i optymalne zarządzanie powierzonym budżetem
  • realizacja innych zadań związanych z kompetencjami i umiejętnościami, zleconych przez przełożonego
  • proaktywne i innowacyjne podejście do obszaru projektowania i wdrażania narzędzi komunikacyjnych
oczekujemy
  • min. 4-letniego doświadczenia w obszarze Trade Marketingu (warunek konieczny)
  • wysoko rozwiniętych umiejętności organizacji pracy
  • język angielski na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny)
  • mile widziane będzie doświadczenie w pracy w agencji marketingowej

 

oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • świetną atmosferę
  • pracę w międzynarodowym środowisku
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne