Ta oferta pracy jest nieaktualna od 257 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Specjalista ds. Zapewnienia Jakości

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 06.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    PGE EJ 1 Sp. z o.o., jedna z firm największej Grupy Kapitałowej sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.

    Spółka PGE EJ 1 jest spółką celową, odpowiedzialną za przygotowanie procesu inwestycyjnego oraz budowę  pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce. Spółka odpowiada za wszelkie działania w sferze technicznej, technologicznej, organizacyjnej i formalno-prawnej, związane z budową pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce.

    PGE EJ 1 Sp. z o.o., jest w fazie  rozbudowy kompetencji oraz zespołu, niezbędnych do realizacji projektu inwestycyjnego o tak dużej skali.

    Spółka ogłasza rekrutację na stanowisko:


    Starszy Specjalista ds. Zapewnienia Jakości

    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr. Ref. GKPGE/EJ/19/2017


    Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

    • Weryfikacja i zatwierdzanie dokumentacji jakościowej wykonawców (plany jakości, plany kontroli i badań)
    • Prowadzenie szkoleń z zakresu zapewnienia jakości dla wykonawców
    • Kwalifikacja i okresowa ocena wykonawców pod względem jakościowym
    • Planowanie i przeprowadzanie audytów i kontroli wykonawców
    • Nadzór nad działaniami korygującymi i zapobiegawczymi wykonawców
    • Uczestniczenie w przygotowywaniu dokumentacji wewnętrznej firmy
    • Uczestniczenie we wdrażaniu aplikacji i narzędzi IT wspierających obszar nadzoru nad łańcuchem dostaw
    • Raportowanie wskaźników jakościowych oraz statusu przydzielonych zadań
    • Współpraca z innymi funkcjami w Spółce w ramach realizowanych zadań (Zintegrowany System Zarządzania, BHP, Ochrona Środowiska, Zarządzanie Projektem)

    Profil idealnego kandydata:

    • Wykształcenie wyższe techniczne
    • Ukończone studia podyplomowe z zakresu zapewnienia jakości
    • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w strukturach zapewnienia jakości przy realizacji projektów inwestycyjnych
    • Certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania jakością ISO 9001
    • Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów i kontroli wykonawców
    • Doświadczenie w opracowaniu i wdrażaniu procesów i procedur oraz dokumentacji jakościowej przy realizacji projektów inwestycyjnych
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
    • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
    • Umiejętność pracy zespołowej

    Ze swojej strony gwarantujemy:

    • Zatrudnienie w renomowanej polskiej spółce
    • Duże możliwości rozwoju zawodowego
    • Szansę na udział w unikalnym projekcie inwestycyjnym

    Oferty kandydatów zawierające CV
    proszę przesyłać do 19 października 2017 r.
    klikając w przycisk:

    aplikuj

    PGE EJ 1 Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysiej 2, jako administrator danych, informuje, iż Państwa dane osobowe zawarte w CV i listach motywacyjnych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wyżej wskazane stanowisko. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia w każdym czasie. Podstawą podania danych jest art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. W przypadku podania szerszego zakresu danych, niż podany art. 221 § 1 k.p. tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), CV i listy motywacyjne, nie opatrzone klauzulą „Stosownie do art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PGE EJ 1 Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, ul. Mysia 2, moich danych osobowych w zakresie zawartym w niniejszym CV/liście motywacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji”, nie będą rozpatrywane i zostaną usunięte.

    Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się z wybranymi kandydatami.