Oferta pracy

Antal Banking&Insurance

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Kontraktami

Antal Banking&InsuranceO firmie

  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 3 gru 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Antal Banking&Insurance

Wrocław

Wrocław

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal Banking & Insurance odpowiada za projekty rekrutacyjne w sektorze bankowości i ubezpieczeń. Rekrutujemy na stanowiska zarządowe, menedżerskie oraz specjalistyczne w Polsce i za granicą. Zespół konsultantów, wywodzących się z różnych segmentów branży, wykorzystuje w rekrutacji know-how zdobyty w wiodących instytucjach na rynku. Naszymi klientami są zarówno start-upy, organizacje o ugruntowanej pozycji, jak i wiodące instytucje finansowe na świecie.

Dla naszego klienta z branży finansowej, w związku z rozwojem struktur sprzedażowych na rynkach zachodnich, poszukujemy osoby biegle komunikującej się w języku niemieckim oraz angielskim na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Kontraktami
Miejsce pracy: Wrocław
GER/WRO/2020

Zakres odpowiedzialności:

  • bieżące operacje na kontraktach leasingu (aktywacja, rekalkulacja, zakończenie umów);
  • kontakt z niemiecką siecią sprzedaży oraz okazjonalnie bezpośrednio z niemieckimi klientami;
  • obsługa zgłoszeń i reklamacji dotyczących obowiązujących umów;
  • tworzenie raportów na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • monitoring i zarządzanie kontraktami we współpracy z lokalnymi i niemieckimi zespołami;
  • zapewnienie wysokiego standardu obsługi posprzedażowej klientów;
  • poszukiwanie możliwych optymalizacji i automatyzacji procesowych.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego oraz języka angielskiego;
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie w branży CFM i/lub leasingowej;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • doświadczenie w branży finansowej - działy administracyjne, finansowo-księgowe, wsparcie sprzedaży;
  • chęć uczestnictwa w pilotażowym projekcie rozwoju sprzedaży na rynkach zachodnich;
  • komunikatywność i proaktywność - potrzebne do dbania o wysoki standard współpracy z klientami oraz działem sprzedaży;
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie we współpracy z klientami niemieckimi.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
  • opieka medyczna, program sportowo-rekreacyjny;
  • możliwość wzięcia udziału w nowej inicjatywnie biznesowej;
  • otwartość na implementację własnych pomysłów i inicjatyw.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania.


Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

Dla naszego klienta z branży finansowej, w związku z rozwojem struktur sprzedażowych na rynkach zachodnich, poszukujemy osoby biegle komunikującej się w języku niemieckim oraz angielskim na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. Zarządzania KontraktamiNumer ref.: GER/WRO/2020

Zakres odpowiedzialności:

  • bieżące operacje na kontraktach leasingu (aktywacja, rekalkulacja, zakończenie umów);
  • kontakt z niemiecką siecią sprzedaży oraz okazjonalnie bezpośrednio z niemieckimi klientami;
  • obsługa zgłoszeń i reklamacji dotyczących obowiązujących umów;
  • tworzenie raportów na potrzeby klientów wewnętrznych i zewnętrznych;
  • monitoring i zarządzanie kontraktami we współpracy z lokalnymi i niemieckimi zespołami;
  • zapewnienie wysokiego standardu obsługi posprzedażowej klientów;
  • poszukiwanie możliwych optymalizacji i automatyzacji procesowych.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego oraz języka angielskiego;
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie w branży CFM i/lub leasingowej;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • doświadczenie w branży finansowej - działy administracyjne, finansowo-księgowe, wsparcie sprzedaży;
  • chęć uczestnictwa w pilotażowym projekcie rozwoju sprzedaży na rynkach zachodnich;
  • komunikatywność i proaktywność - potrzebne do dbania o wysoki standard współpracy z klientami oraz działem sprzedaży;
  • mile widziane wcześniejsze doświadczenie we współpracy z klientami niemieckimi.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
  • opieka medyczna, program sportowo-rekreacyjny;
  • możliwość wzięcia udziału w nowej inicjatywnie biznesowej;
  • otwartość na implementację własnych pomysłów i inicjatyw.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne