możliwość pracy zdalnej

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie
lubuskie
lubuskie- Ważna jeszcze 23 dnido: 08 maj 2021
- Rekrutacja zdalna
- kontrakt B2B
- pełny etat
- starszy specjalista (Senior)
Twój zakres obowiązków
Odpowiadasz za dostarczenie odpowiedniej powierzchni usługowej, która będzie wykorzystywana na potrzeby placówek bankowych.
W ramach swoich zadań:
negocjujesz umowy najmu (warunki finansowe, zapisy)
opracowujesz umowy najmu, aneksy i wypowiedzenia
nadzorujesz terminy realizacji obowiązków zawartych w umowach i dbasz o zachowanie ciągłości najmu
prowadzisz rejestry oraz archiwizujesz dokumentację związaną z najmem
zarządzasz nieruchomościami na terenie przypisanych regionów
dbasz o zachowanie pozytywnych relacji z właścicielami lokali
Nasze wymagania
masz wykształcenie wyższe
masz min. 2 letnie doświadczenie w negocjowaniu kontraktów
dysponujesz znajomością rynku nieruchomości komercyjnych
umiesz analizować dokumentację (KRS, księgi wieczyste, umowy, faktury)
posiadasz podstawową znajomość prawa budowlanego i umiejętność czytania dokumentacji projektowej
masz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne
posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
jesteś mobilny/a i gotowy/a do częstych wyjazdów służbowych
znasz język angielski
cechujesz się terminowością i sumiennością oraz wysokim poziomem odpowiedzialności w zakresie powierzonych zadań
Benefity
zniżki na firmowe produkty i usługi
firmowa drużyna sportowa
firmowa biblioteka
brak dress code’u
inicjatywy dobroczynne
wellbeing
Selekcja CV
Wywiad telefoniczny
Rozmowa rekrutacyjna
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.
W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.
Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.
Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku
Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.
Twój Zespół
Dział Zarządzania Nieruchomościami dostarcza optymalne pod względem biznesowym jak i technicznym lokale usługowe i biurowe. Renegocjujemy umowy dbając o stałe obniżanie bazy kosztowej Banku.
Programy dla pracowników
Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.
Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.