background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • śląskie
    śląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadasz za dostarczenie odpowiedniej powierzchni usługowej, która będzie wykorzystywana na potrzeby placówek bankowych.
  • W ramach swoich zadań:
  • negocjujesz umowy najmu (warunki finansowe, zapisy)
  • opracowujesz umowy najmu, aneksy i wypowiedzenia
  • nadzorujesz terminy realizacji obowiązków zawartych w umowach i dbasz o zachowanie ciągłości najmu
  • prowadzisz rejestry oraz archiwizujesz dokumentację związaną z najmem
  • zarządzasz nieruchomościami na terenie przypisanych regionów
  • dbasz o zachowanie pozytywnych relacji z właścicielami lokali

Nasze wymagania

  • masz wykształcenie wyższe
  • masz min. 2 letnie doświadczenie w negocjowaniu kontraktów
  • dysponujesz znajomością rynku nieruchomości komercyjnych
  • umiesz analizować dokumentację (KRS, księgi wieczyste, umowy, faktury)
  • posiadasz podstawową znajomość prawa budowlanego i umiejętność czytania dokumentacji projektowej
  • masz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne
  • posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
  • jesteś mobilny/a i gotowy/a do częstych wyjazdów służbowych
  • znasz język angielski
  • cechujesz się terminowością i sumiennością oraz wysokim poziomem odpowiedzialności w zakresie powierzonych zadań

Benefity

  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • firmowa drużyna sportowa
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • inicjatywy dobroczynne
  • wellbeing

Etapy rekrutacji

1

Selekcja CV

2

Wywiad telefoniczny

3

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Twój Zespół

Dział Zarządzania Nieruchomościami dostarcza optymalne pod względem biznesowym jak i technicznym lokale usługowe i biurowe. Renegocjujemy umowy dbając o stałe obniżanie bazy kosztowej Banku.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.
  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.
  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.
  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Symb. ref.: SZN/04/WR

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami, śląskie