Ta oferta pracy jest nieaktualna od 97 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Starszy Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem Braku Zgodności

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 12.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    BGK to państwowy bank rozwoju - centrum kompetencyjne w finansowaniu projektów infrastrukturalnych, eksportu, spółek komunalnych i samorządów. Dzięki naszej unikalnej roli we wspieraniu wzrostu ekonomicznego Polski, oferujemy możliwość rozwoju zawodowego w jedynej takiej instytucji w Polsce, pobudzającej przedsiębiorczość i podnoszącej jakość życia Polaków. Zapewniamy stabilne zatrudnienie w rozwijającej się i nowoczesnej organizacji z tradycjami, a także atrakcyjny pakiet szkoleń oraz świadczeń socjalnych.

    Starszy Specjalista ds. Zarządzania
    Ryzykiem Braku Zgodności

    Miejsce pracy: Warszawa

    Odpowiedzialność i zadania:

    • Wsparcie w badaniu i ocenie wypełniania przez bank obowiązków wynikających z przepisów prawa regulujących prowadzenie działalności maklerskiej (MiFID/MiFIR)
    • Uczestnictwo w procesie zarządzania informacją poufną (MAR)
    • Uczestnictwo w procesie opracowywani i aktualizowania regulacji wewnętrznych z obszaru rynku kapitałowego (MiFID/MiFIR) oraz w zakresie zarządzania informacją poufną (MAR), w tym uczestniczenie w kluczowych projektach związanych z dostosowaniem banku do nowych regulacji
    • Uczestnictwo w zarządzaniu konfliktami interesów oraz wydawanie opinii w zakresie polityki upominkowej Banku, działalności konkurencyjnej oraz powiązań organizacyjnych i kapitałowych
    • Udział w procesie zarządzania ryzykiem braku zgodności, w szczególności identyfikacji ryzyka, jego oceny i raportowania wyników
    • Akceptacja materiałów marketingowych oraz reklamacji pod względem ryzyka braku zgodności i ryzyka utraty reputacji
    • Sprawowanie nadzoru w zakresie zgodności z prawem działalności powierniczej oraz maklerskiej prowadzonej przez Bank
    • Dbanie o zapewnienie zgodności Banku z obowiązującymi przepisami prawa, rekomendacjami regulatorów, kodeksami dobrych praktyk

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe na kierunku: ekonomia, finanse, prawo
    • Minimum 3 lata doświadczenia w tym 1 rok w obszarze compliance, audytu lub prawnym
    • Znajomość procesu zarządzania ryzykiem braku zgodności i ryzykiem utraty reputacji
    • Znajomość regulacji rynku kapitałowego (MAR/MiFID/MiFIR)
    • Znajomość prawa bankowego oraz zagadnień dot. ochrony informacji prawnie chronionych
    • Znajomość produktów bankowych i instrumentów finansowych (w szczególności produkty skarbowe)
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint – poziom średniozaawansowany
    • Komunikatywność, umiejętność formułowania argumentów i prezentacji wniosków
    • Analityczne myślenie, umiejętność współpracy i organizacji pracy własnej

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
    • Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
    • Doskonałą lokalizację biura (ścisłe centrum)
    • Atrakcyjny system wynagradzania
    • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, opieka medyczna; ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFŚS, Pracowniczy Program Emerytalny)
    • Sekcje sportowe np. piłka nożna, narciarstwo, rowery, biegi, żeglarstwo
    • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację

    Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj

    • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Gospodarstwa Krajowego (dalej: „BGK”) z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 7, 00-955 Warszawa. W BGK został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość mailową na adres: [email protected]
     
    Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w BGK. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
    • uzasadnionego interesu BGK (zatrudnianie pracowników),
    • w oparciu o obowiązek prawny wynikający z Kodeksu pracy,
    • na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie udziału w przyszłych rekrutacjach
      (w przypadku gdy została wyrażona).
    Jednocześnie informujemy, że:
    • udzielenie zgody jest dobrowolne,
    • w każdym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody,
    • dane osobowe przechowywane są przez czas niezbędny dla realizacji procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania zgody,
    • przysługuje Pani/Panu żądanie dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich zmiany, usunięcia lub przenoszenia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
    • przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    bgk.plO BANKUKARIERA W BGK
    top