Starszy Specjalista / Specjalista w Biurze Kontroli i Audytu

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 17.05.2018
  • Ważna jeszcze 26 dni (do 16.06.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

    Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

    Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

    Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


    Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
    Starszy Specjalista / Specjalista
    (Biuro Kontroli i Audytu)
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref. 80-81/18

     

    Główny zakres obowiązków:

    • realizacja zadań audytowych
    • realizacja zadań kontrolnych, w szczególności przeprowadzanie kontroli doraźnych
    • prowadzenie dokumentacji w zakresie realizowanych zadań kontrolnych i audytowych
    • opracowywanie projektów strategicznych oraz rocznych planów audytu w oparciu o opracowaną i aktualizowaną mapę ryzyka
    • współudział w opracowywaniu rejestru ryzyka Biura i raportu z zarządzania ryzykiem Biura
    • przeprowadzanie planowych i doraźnych audytów wewnętrznych we wszystkich obszarach działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.
    • inicjowanie działań ograniczających lub eliminujących stwierdzone nieprawidłowości i zidentyfikowane ryzyka
    • monitorowanie przeprowadzanych w Spółce audytów zewnętrznych oraz koordynowanie współpracy jednostek i komórek organizacyjnych Spółki z audytorami zewnętrznymi
    • przedstawianie propozycji dotyczących zasad funkcjonowania audytu wewnętrznego Spółki,                       w szczególności w zakresie organizacji, procedur i technik audytu
    • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych we wszystkich obszarach działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., w tym ustalanie stanu faktycznego badanych obszarów i porównywanie ze stanem wynikającym z obowiązujących wewnętrznych i zewnętrznych przepisów oraz badanie rzetelności i prawidłowości sporządzanej dokumentacji źródłowej
    • rzetelne, obiektywne i zgodne z obowiązującymi kryteriami kontroli badanie i identyfikowanie oraz przedstawianie faktów ustalonych podczas kontroli, przyczyn i skutków nieprawidłowości oraz odpowiedzialności za ich powstanie, a także obiektywnych wniosków pokontrolnych w sprawach merytorycznych i personalnych
    • proponowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych mających na celu ograniczenie lub eliminację stwierdzonych nieprawidłowości i zapobieganie ich powstaniu w przyszłej działalności. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli oraz wystąpień pokontrolnych, zawierających stwierdzone uchybienia i nieprawidłowości oraz pracowników odpowiedzialnych za ich powstanie
    • monitorowanie i sprawdzanie realizacji rekomendacji i zaleceń poaudytowych oraz zaleceń pokontrolnych, wydanych po przeprowadzonych przez siebie audytach i kontrolach
    • prowadzenie dokumentacji realizowanych audytów i kontroli oraz przygotowywanie jej do archiwizacji

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, preferowany profil prawniczy, ekonomiczny lub techniczny
    • min. 3 letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kontrolera wewnętrznego lub audytora wewnętrznego
    • udokumentowanych kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego
    • znajomości powszechnie obowiązujących regulacji prawnych
    • znajomości pakietu Microsoft Office
    • zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
    • zdolności analitycznych
    • umiejętności organizacji pracy
    • mile widziana znajomość systemów: Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Systemu Zarządzania Ryzykiem, Systemu Compliance, Zarządzania przez Cele i Systemu Ocen Pracowniczych

    Naszym pracownikom oferujemy:

    • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
    • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
    • pracę w nowocześnie zarządzanej firmie (certyfikaty ISO)
    • wynagrodzenie w oparciu o nowoczesny system motywacyjny
    • stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój
    • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej
    • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
    • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
    • uczestnictwo w zajęciach sportowych, w tym możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych
    aplikuj
    Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wewnętrznej, zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
     
    Informujemy, że aplikacje bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.