Starszy Specjalista / Specjalista w Biurze Kontroli i Audytu

  • Warszawa, mazowieckie
  • Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2019-06-27
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 2019-07-27)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

    Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

    Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

    Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


    Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
    Starszy Specjalista / Specjalista
    w Biurze Kontroli i Audytu
    Nr ref. 108/19

    Naszym pracownikom oferujemy:

    • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
    • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
    • pracę w nowocześnie zarządzanej firmie (certyfikaty ISO)
    • wynagrodzenie w oparciu o nowoczesny system motywacyjny
    • stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój
    • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej
    • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
    • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
    • uczestnictwo w zajęciach sportowych, w tym możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych

    Główny zakres obowiązków:

    • przeprowadzanie kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych we wszystkich obszarach działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.,
    • w tym ustalanie stanu faktycznego badanych obszarów i porównywanie ze stanem wynikającym z obowiązujących wewnętrznych i zewnętrznych przepisów oraz badanie rzetelności i prawidłowości sporządzanej dokumentacji źródłowej
    • rzetelne, obiektywne i zgodne z obowiązującymi kryteriami kontroli badanie i identyfikowanie oraz przedstawianie faktów ustalonych podczas kontroli, przyczyn i skutków nieprawidłowości oraz odpowiedzialności za ich powstanie, a także obiektywnych wniosków pokontrolnych
    • w sprawach merytorycznych i personalnych
    • proponowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych mających na celu ograniczenie lub eliminację stwierdzonych nieprawidłowości i zapobieganie ich powstaniu w przyszłej działalności
    • sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli oraz wystąpień pokontrolnych, zawierających stwierdzone uchybienia i nieprawidłowości oraz pracowników odpowiedzialnych za ich powstanie
    • sporządzanie raportów z przeprowadzonych audytów wewnętrznych oraz wystąpień poaudytowych
    • monitorowanie przeprowadzanych w Spółce kontroli zewnętrznych oraz koordynowanie współpracy jednostek funkcjonalnych i komórek organizacyjnych Spółki z kontrolerami zewnętrznymi na podstawie i w zakresie wynikającym z polecenia Zarządu Spółki lub bezpośredniego przełożonego
    • monitorowanie i sprawdzanie realizacji rekomendacji i zaleceń poaudytowych oraz zaleceń pokontrolnych, wydanych po przeprowadzonych przez siebie kontrolach i audytach
    • prowadzenie dokumentacji realizowanych kontroli i audytów oraz przygotowywanie jej do archiwizacji
    • przeprowadzanie planowych i doraźnych audytów wewnętrznych we wszystkich obszarach działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.
    • inicjowanie działań ograniczających lub eliminujących stwierdzone nieprawidłowości i zidentyfikowane ryzyka

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego, preferowany profil prawniczy, ekonomiczny lub techniczny
    • min. 3 letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku audytora wewnętrznego lub kontrolera wewnętrznego
    • udokumentowanych kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego
    • znajomości powszechnie obowiązujących regulacji prawnych
    • znajomości pakietu Microsoft Office
    • zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
    • zdolności analitycznych
    • umiejętności organizacji pracy
    • mile widziana znajomość systemów: Zintegrowanego Systemu Zarządzania, Systemu Zarządzania Ryzykiem, Systemu Compliance, Zarządzania przez Cele i Systemu Ocen Pracowniczych

    W przypadku zaproszenia na rozmowę rekrutacyjną prosimy o zabranie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ

    aplikuj
    Treść zgody na przetwarzanie danych osobowych
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna moich danych osobowych podanych przeze mnie w niniejszych dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.
     
    Treść zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

     Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

    1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Pl. Starynkiewicza 5.
    2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: [email protected]
    3. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
    • dla celów rekrutacji - w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
    • dla celów rekrutacji - w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy,
    • dla celów archiwalnych - na potrzebę ochrony przed roszczeniami - przez okres przedawnienia Pani/Pana roszczeń związanych z przebiegiem procesu rekrutacyjnego.
    1. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez dostawców systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.
    2. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
    3. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy  o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.