Oferta pracy

Starszy specjalista w Dziale Zarządzania Majątkiem Administracyjnym i GSM

PKN ORLEN S.A.O firmie

  • Płock, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Starszy specjalista (Senior)
Ważne do: 2/03/2021
Starszy specjalista w Dziale Zarządzania Majątkiem Administracyjnym i GSM
Numer ref.: Nr ref.: KRR03969

Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:

  • analizę zakresów prac inwestycyjnych w zakresie stosownych rozwiązań i ich jakości przy współpracy z członkami zespołu projektowego
  • współpracę z branżowymi Inspektorami Nadzoru w zakresie kontroli prawidłowości realizacji robót i usług, postępu prac oraz definiowania zagrożeń
  • raportowanie bieżącej sytuacji dotyczącej procesu inwestycyjnego, tj. ocenę zgodności realizacji kontraktu w zakresie harmonogramów, zakresu rzeczowego i zagrożeń
  • współudział w organizacji i koordynacji procesu inwestycyjnego w odniesieniu do praktycznej znajomości procesu realizacji inwestycji oraz obowiązujących w PKN ORLEN S.A. procedur i przepisów
  • realizowanie zadań w zespołach projektowych zgodnie z zatwierdzonym planem działalności inwestycyjnej, terminem i budżetem zadania inwestycyjnego
  • zbieranie i przetwarzanie informacji, przeprowadzanie analiz cząstkowych, sprawdzanie źródeł informacji i tworzenie raportów oraz dokumentacji dot. procesu inwestycyjnego
  • udział w szacowaniu wstępnych kosztów planowanych zadań inwestycyjnych
  • analizę kosztów realizowanych zadań inwestycyjnych w odniesieniu do budżetu
  • udział w opracowywaniu opinii niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego
  • aktywną współpracę z pozostałymi działami PKN ORLEN S.A. uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym

Pracując u nas możesz liczyć na:

  • stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanym koncernie
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
  • bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zakupowe i zniżkowe na paliwo, programy emerytalne i oszczędnościowe, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
  • możliwości rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, wykładów i programów mentoringowych oraz zaangażowanie w wewnętrzne projekty, także zagraniczne, w ramach programu “Rynek Szans”

Jeśli spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań lub w zarządzaniu procesem budowy
  • wiedza z dziedziny budownictwa ogólnego, preferowana podstawowa znajomość zagadnień branż pokrewnych dla branż instalacyjnych
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość pakietów MS Office, MS Project
  • samodzielność w wykonywaniu zadań
  • umiejętność efektywnej współpracy
  • umiejętność planowania i organizacji pracy
  • innowacyjność i orientacja biznesowa
  • zaangażowanie i profesjonalizm w realizacji zadań
  • prawo jazdy kat. B
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Miejsce pracy: Płock

Ogłoszenie archiwalne