Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyStarszy specjalista w Dziale Zarządzania Majątkiem Administracyjnym i GSM
PKN ORLEN S.A.O firmie
Płock, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Starszy specjalista (Senior)
Ważne do: 2/03/2021
Starszy specjalista w Dziale Zarządzania Majątkiem Administracyjnym i GSM
Numer ref.: Nr ref.: KRR03969Na tym stanowisku możesz rozwijać zawodową karierę będąc odpowiedzialnym za:
- analizę zakresów prac inwestycyjnych w zakresie stosownych rozwiązań i ich jakości przy współpracy z członkami zespołu projektowego
- współpracę z branżowymi Inspektorami Nadzoru w zakresie kontroli prawidłowości realizacji robót i usług, postępu prac oraz definiowania zagrożeń
- raportowanie bieżącej sytuacji dotyczącej procesu inwestycyjnego, tj. ocenę zgodności realizacji kontraktu w zakresie harmonogramów, zakresu rzeczowego i zagrożeń
- współudział w organizacji i koordynacji procesu inwestycyjnego w odniesieniu do praktycznej znajomości procesu realizacji inwestycji oraz obowiązujących w PKN ORLEN S.A. procedur i przepisów
- realizowanie zadań w zespołach projektowych zgodnie z zatwierdzonym planem działalności inwestycyjnej, terminem i budżetem zadania inwestycyjnego
- zbieranie i przetwarzanie informacji, przeprowadzanie analiz cząstkowych, sprawdzanie źródeł informacji i tworzenie raportów oraz dokumentacji dot. procesu inwestycyjnego
- udział w szacowaniu wstępnych kosztów planowanych zadań inwestycyjnych
- analizę kosztów realizowanych zadań inwestycyjnych w odniesieniu do budżetu
- udział w opracowywaniu opinii niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego
- aktywną współpracę z pozostałymi działami PKN ORLEN S.A. uczestniczącymi w procesie inwestycyjnym
Pracując u nas możesz liczyć na:
- stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanym koncernie
- atrakcyjne wynagrodzenie, system premii i nagród
- bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, badania profilaktyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe, karty zakupowe i zniżkowe na paliwo, programy emerytalne i oszczędnościowe, dofinansowanie urlopu, nauki i wypoczynku dzieci i młodzieży, Program Pracodawca Przyjazny Rodzinie i inne
- możliwości rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów, wykładów i programów mentoringowych oraz zaangażowanie w wewnętrzne projekty, także zagraniczne, w ramach programu “Rynek Szans”
Jeśli spełniasz poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań lub w zarządzaniu procesem budowy
- wiedza z dziedziny budownictwa ogólnego, preferowana podstawowa znajomość zagadnień branż pokrewnych dla branż instalacyjnych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość pakietów MS Office, MS Project
- samodzielność w wykonywaniu zadań
- umiejętność efektywnej współpracy
- umiejętność planowania i organizacji pracy
- innowacyjność i orientacja biznesowa
- zaangażowanie i profesjonalizm w realizacji zadań
- prawo jazdy kat. B
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Miejsce pracy: Płock
Ogłoszenie archiwalne