Oferta pracy

Starszy Specjalista w Wydziale Rekrutacji i Budowania Wizerunku Pracodawcy

KGHM Polska Miedź S.A. O firmie

KGHM Polska Miedź S.A.

Marii Skłodowskiej - Curie 48

Lubin

KGHM - polski koncern o zasięgu globalnym działający w branży wydobywczej i przetwórczej rud miedzi. Zajmuje ósme miejsce na świecie w produkcji górniczej miedzi i drugą pozycję w produkcji górniczej srebra. Posiada swoje aktywa w Polsce, USA, Kanadzie i Chile. Grupa Kapitałowa KGHM liczy ponad 50 podmiotów. Zatrudnia ponad 35 tys. pracowników.

Nazwa oddziału: KGHM Polska Miedź S.A. Centrala


Poszukuje osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista w Wydziale Rekrutacji i Budowania Wizerunku Pracodawcy
Komórka organizacyjna: Wydział Rekrutacji i Budowania Wizerunku Pracodawcy 
Miejsce pracy: Lubin

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z podmiotami grupy KGHM International Ltd. w Kanadzie, USA oraz Chile, w tym:
        - planowanie i koordynowanie procesów wynikających z polityki wynagradzania,
        - opracowywanie raportów i analiz w zakresie kadrowo-płacowym,
        - przygotowanie analiz i prezentacji w obszarze HR na potrzeby zarządu,
        - wsparcie w monitorowaniu wykonania budżetu wynagrodzeń,
      - tworzenie narzędzi i standardów usprawniających raportowanie.
  • Analiza istniejących i opracowywanie nowych procedur i polityk HR.
  • Obsługa procesu mobilności międzynarodowej pracowników.
  • Digitalizacja procesów HR.

Wymagania:

Minimalne:

  • wykształcenie: magister o kierunku ekonomia lub zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • wymagany staż: 3 lata,
  • doświadczenie na stanowisku w obszarze HR (kontroling personalny/ polityka personalna/ płace),
  • umiejętność sporządzania analiz, raportów i prezentacji na potrzeby zarządcze,
  • biegła obsługa pakietu Microsoft Office, w szczególności zaawansowany poziom znajomości MS Excel,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne, logicznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków,
  • koncentracja na zadaniach i osiąganych rezultatach,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • rzetelne i terminowe wykonywanie zadań,
  • samodzielność, odpowiedzialność,
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • gotowość do pracy w godzinach popołudniowych (ze względu na różnicę stref czasowych),
  • język angielski na poziomie C1.

Dodatkowe:

  • praktyczna wiedza w zakresie kadrowo-płacowym,
  • znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, planowania i analizy kosztów wynagrodzeń,
  • otwartość na zdobywanie nowych umiejętności i naukę,
  • doświadczenie we wdrażaniu procesów biznesowych i digitalizacjach,
  • znajomość SAP lub innego systemu klasy ERP – mile widziane,
  • znajomość VBA – mile widziane.

 

Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania mogą złożyć aplikację wybierając przycisk "Aplikuj" i wypełniając kwestionariusz osobowy do dnia 06/10/2020.

Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy pełną dyskrecję oraz zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Brak informacji do dnia 01/11/2020 oznacza, że oferta nie została przyjęta.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy