Staż Menadżerski [rekrutacja prowadzona online]

Grafton RecruitmentO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Gliwice, śląskie

  • Ważna jeszcze 17 dni
    do: 16 kwi 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
top
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Staż menadżerski
Miejsce pracy: Gliwice
7-21-57213
Sport to Twoja pasja? Uważasz, że byłbyś świetnym liderem i lubisz pracować z ludźmi? Chcesz połączyć te dwie rzeczy?

Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie!

Nasz Klient, globalna oraz rozpoznawalna firma z branży sportowej, która posiada centrum logistyczne w Gliwicach, umożliwi Ci zdobycie wszechstronnej wiedzy i doświadczenia w obszarze Zarządzania.

Obowiązki:
  • 6 miesięczny staż managerski (poznanie procesów, współpraca z menadżerami)
  • zarządzanie pracą podległego zespołu
  • przygotowanie i wdrożenie planów zatrudnienia
  • monitorowanie oraz koordynowanie aktywności pracowników
  • motywowanie zespołu oraz prowadzenie rozmów indywidualnych i grupowych
  • wdrażanie efektywnych narzędzi zarządczych
Wymagania
  • predyspozycje liderskie
  • doświadczenie w obszarze zarządzania (organizacje studenckie, drużyny sportowe, pokrewne)
  • umiejętność organizowania pracy własnej oraz zespołu
  • zdolności interpersonalne oraz samodzielność w działaniu
Korzyści
  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazna i sportowa atmosfera pracy
  • uczestnictwo w szkoleniach oraz wsparcie doświadczonych menadżerów
  • szybka możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz międzynarodowych struktur firmy
  • elastyczne godziny pracy
  • bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, zniżki na produkty sportowe, wspólne uprawianie sportu z pracownikami, vouchery na święta, wydarzenia integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001
Staż menadżerskiNumer ref.: 7-21-57213
Sport to Twoja pasja? Uważasz, że byłbyś świetnym liderem i lubisz pracować z ludźmi? Chcesz połączyć te dwie rzeczy?

Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie!

Nasz Klient, globalna oraz rozpoznawalna firma z branży sportowej, która posiada centrum logistyczne w Gliwicach, umożliwi Ci zdobycie wszechstronnej wiedzy i doświadczenia w obszarze Zarządzania.

Obowiązki:
  • 6 miesięczny staż managerski (poznanie procesów, współpraca z menadżerami)
  • zarządzanie pracą podległego zespołu
  • przygotowanie i wdrożenie planów zatrudnienia
  • monitorowanie oraz koordynowanie aktywności pracowników
  • motywowanie zespołu oraz prowadzenie rozmów indywidualnych i grupowych
  • wdrażanie efektywnych narzędzi zarządczych
Wymagania
  • predyspozycje liderskie
  • doświadczenie w obszarze zarządzania (organizacje studenckie, drużyny sportowe, pokrewne)
  • umiejętność organizowania pracy własnej oraz zespołu
  • zdolności interpersonalne oraz samodzielność w działaniu
Korzyści
  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazna i sportowa atmosfera pracy
  • uczestnictwo w szkoleniach oraz wsparcie doświadczonych menadżerów
  • szybka możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz międzynarodowych struktur firmy
  • elastyczne godziny pracy
  • bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, zniżki na produkty sportowe, wspólne uprawianie sportu z pracownikami, vouchery na święta, wydarzenia integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne