Oferta pracy

Staż w Dziale Brand Marketingu - Produkty Innowacyjne

JTI Polska sp. z o.o.

JTI Polska sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 100

Ochota

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie działań zespołu produktów innowacyjnych w realizacji zadań długo i krótkoterminowych oraz w tematach operacyjnych (Legal SP/ PR/ PO/ MIGO/ awizacje/ KOFAX)

  • współpraca z agencjami kreatywnymi w zakresie tworzenia materiałów graficznych oraz z innymi dostawcami (np. gadżetów)

  • przygotowanie i wdrażanie akcji Internal PR

  • wspieranie kampanii marketingowych online oraz offline: bieżąca współpraca z agencjami, monitorowanie przebiegu kampanii, koordynowanie przydzielonych zadań oraz przygotowanie podsumowań bazujących na raportach

  • tworzenie treści w kanałach Social Media (FB)

  • przygotowywanie ad-hocowych prezentacji brandowych

  • przygotowanie raportów związanych z sytuacją rynkową (na podstawie dostępnych danych)

Nasze wymagania

  • posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy nad projektami i śledzisz trendy panujące w marketingu i social mediach

  • cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem oraz dokładnością

  • wychodzisz z inicjatywą i dobrze organizujesz swój czas pracy

  • jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz

  • myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje

  • posiadasz zmysł estetyczny i dużą wyobraźnię

  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo

  • dobrze znasz programy z pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)

  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku

To oferujemy

  • staż od czerwca

  • płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia

  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować

  • elastyczny czas pracy z możliwością dopasowania swoich zajęć

  • możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych i odpowiedzialnych projektów

  • pracę w otwartej atmosferze: w nowoczesnym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią i świętują wspólnie różne, nietypowe okazje

  • konkursy z nagrodami dedykowane stażystom

  • szkolenia w zakresie kompetencji miękkich i twardych

  • dostęp do różnicowanej bazy możliwości rozwojowych

  • wspólne integracje ze stażystami z innych obszarów biznesowych

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

JTI Polska sp. z o.o.

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 44 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Przewiń do profilu firmy