Staż w Dziale Brand Marketingu - Produkty Innowacyjne

JTI Polska sp. z o.o.

JTI Polska sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 100

Ochota

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie działań zespołu produktów innowacyjnych w realizacji zadań długo i krótkoterminowych oraz w tematach operacyjnych (Legal SP/ PR/ PO/ MIGO/ awizacje/ KOFAX)

  • współpraca z agencjami kreatywnymi w zakresie tworzenia materiałów graficznych oraz z innymi dostawcami (np. gadżetów)

  • przygotowanie i wdrażanie akcji Internal PR

  • wspieranie kampanii marketingowych online oraz offline: bieżąca współpraca z agencjami, monitorowanie przebiegu kampanii, koordynowanie przydzielonych zadań oraz przygotowanie podsumowań bazujących na raportach

  • tworzenie treści w kanałach Social Media (FB)

  • przygotowywanie ad-hocowych prezentacji brandowych

  • przygotowanie raportów związanych z sytuacją rynkową (na podstawie dostępnych danych)

Nasze wymagania

  • posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy nad projektami i śledzisz trendy panujące w marketingu i social mediach

  • cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem oraz dokładnością

  • wychodzisz z inicjatywą i dobrze organizujesz swój czas pracy

  • jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz

  • myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje

  • posiadasz zmysł estetyczny i dużą wyobraźnię

  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo

  • dobrze znasz programy z pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel)

  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku

To oferujemy

  • płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia

  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować

  • elastyczny czas pracy z możliwością dopasowania swoich zajęć

  • możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych i odpowiedzialnych projektów

  • pracę w otwartej atmosferze: w nowoczesnym biurze w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią i świętują wspólnie różne, nietypowe okazje

  • konkursy z nagrodami dedykowane stażystom

  • szkolenia w zakresie kompetencji miękkich i twardych

  • dostęp do różnicowanej bazy możliwości rozwojowych

  • wspólne integracje ze stażystami z innych obszarów biznesowych

Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

JTI Polska sp. z o.o.

JTI Polska jest częścią grupy Japan Tobacco International. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 44 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Winston, Camel, LD i Logic. W Polsce zatrudniamy ponad 3 500 pracowników i od początku działalności w kraju, jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową: nasz udział w rynku wzrósł ponad czterokrotnie, a wolumen produkcyjny zwiększył się ponad dziesięciokrotnie.

Jednak JTI to więcej niż biznes. JTI to ludzie, ich talenty i potencjał. Wierzymy, że kiedy nasi pracownicy mogą być sobą, mogą podróżować, uczyć się i rozwijać, nasza firma również będzie się rozwijać. Nieustannie od 13 lat należymy do grona Top Employers Polska. Co roku jesteśmy wyróżniani i zajmujemy najwyższe pozycje w rankingu, a w latach 2017, 2019 i 2020 zajęliśmy 1. miejsce.

Więc jeśli chcesz być częścią firmy, która daje Ci nieograniczone możliwości… po prostu dołącz do nas. #JoinTheIdea

Przewiń do profilu firmy