background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Staż w Dziale Brand Marketingu

JTI Polska sp. z o.o.O firmie

JTI Polska sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 100

Ochota

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • wspieranie działań Brand Managerów w realizacji projektów długo- i krótko-terminowych
  • wspieranie kampanii marketingowych: przygotowywanie koncepcji kampanii, bieżące koordynowanie przydzielonych zadań, monitorowanie przebiegu kampanii, przygotowanie podsumowań bazujących na raportach
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami
  • przygotowywanie ad-hoc prezentacji brandowych
  • wspieranie działań związanych z rozwojem nowych produktów oraz kontakt z konsumentami
  • wspieranie Brand Managerów w codziennych działaniach operacyjnych (m.in. zarządzaniu budżetem czy procesowaniu zamówień zakupowych)
  • przygotowanie raportów związanych z sytuacją rynkową na podstawie danych z raportów sprzedażowych - wyciąganie wniosków oraz rekomendowanie nowych rozwiązań

Nasze wymagania

  • wykazujesz się własną inicjatywą
  • wyróżnia Cię kreatywność, dynamizm oraz niezależność w działaniu, a także dobra organizacja pracy i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • jesteś komunikatywny/-na i potrafisz pracować w zespole
  • bardzo dobrze znasz programy pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
  • bardzo dobrze znasz język angielski
  • posiadasz wcześniejsze doświadczenia w obszarze marketingu w postaci praktyk lub działalności w organizacjach studenckich – będzie to Twój dodatkowy atut
  • jesteś dyspozycyjny/-na minimum 30 godzin tygodniowo

To oferujemy

  • płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia
  • przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
  • elastyczny czas pracy
  • pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze* w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje
  • możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
  • W czasie pandemii pracujemy w trybie zdalnym.*

Benefity

  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • spotkania integracyjne
  • firmowa biblioteka

JTI Polska sp. z o.o.

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 44 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Staż w Dziale Brand Marketingu, Aleje Jerozolimskie 100, Ochota, Warszawa