Staż w Dziale Trade Marketingu

  • Warszawa, mazowieckie
  • Warsaw Financial Center, Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, Polska pokaż mapę
  • Praktykant/Stażysta
  • 02.09.2019
  • Ważna jeszcze 16 dni (do 02.10.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Staż w Dziale Trade Marketingu

    Miejsce pracy: Warszawa

     

    DOŁĄCZ DO NAS I PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA:

    • Poznaj działania trade marketingowe dla poszczególnych marek i klientów
    • Weź udział w planowaniu, wdrażaniu i ewaluacji narzędzi handlowych
    • Poznaj narzędzia wspierające sprzedaż (przygotowanie i zarządzanie akcjami handlowymi, materiałami POS itp.)
    • Weź udział w planowaniu budżetu oraz monitoringu jego wykorzystania

    APLIKUJ, JEŻELI MOŻESZ POCHWALIĆ SIĘ:

    • Zainteresowaniem rozwojem w dziale trade marketingu i/lub pierwszymi doświadczeniami w dziale sprzedaży i/lub trade marketingu
    • Wykształceniem wyższym (lub student ostatniego roku studiów)
    • Bardzo dobrą znajomością MS Excel i Power Point
    • Znajomością języka angielskiego
    • Zaangażowaniem i samodzielnością
    • Otwartością na nowe wyzwania
    • Kreatywnymi pomysłami

    W ZAMIAN ZAOFERUJEMY CI MIEJSCE PRACY, KTÓRE ZAPEWNIA...

    • Ciekawy i pełen wyzwań staż w jednej z największych firm sektora FMCG w Polsce
    • Otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
    • Pracę w gronie fajnych ludzi z pasją, w dobrej atmosferze
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
    PRACUJ Z NAMI
    I TWÓRZ MARKĘ MISTRZÓW
    aplikuj
    Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcję specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategię „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energię, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych klubów sportowych, wspierając dyscypliny takie, jak piłka nożna, piłka ręczna, hokej czy żużel.