Oferta pracy

Staż w Pionie Marketingu

Rossmann SDP

Rossmann SDP

św. Teresy od Dzieciątka Jezus 109

Bałuty

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie w realizacji projektów i działań w ramach pionu Marketingu,

  • kreowanie pomysłów, tworzenie prezentacji i scenariuszy wydarzeń,

  • śledzenie trendów w ramach prowadzonych działań, poszukiwanie inspiracji/benchmarków,

  • wsparcie w tworzeniu koncepcji kreatywnych, contentu i redagowanie tekstów,

  • współpraca z partnerami zewnętrznymi.

Nasze wymagania

  • kreatywność oraz „lekkie pióro”,

  • wychodzenie z inicjatywą i dynamika w działaniu,

  • komunikatywność, sumienność i elastyczność,

  • doświadczenie w pracy projektowej i znajomość narzędzi usprawniających zarządzanie zadaniami,

  • znajomość trendów technologicznych oraz zainteresowanie obszarem marketingu,

  • znajomość pakietu Ms Office i programów do tworzenia prezentacji.

To oferujemy

  • płatny 6-miesięczny staż w oparciu o umowę zlecenie (z możliwością podjęcia stałej współpracy),

  • możliwość rozwoju i nauki pod okiem specjalistów z obszaru marketingu i zakupu,

  • dobrą atmosferę oraz pracę ze zgranym i otwartym zespołem pozytywnych ludzi,

  • dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce,

  • możliwość nauki języków obcych (j.angielski i j.niemiecki) – dostęp do platformy językowej,

  • możliwość uczestniczenia w wewnętrznych webinarach rozwojowych oraz eventach ogólnofirmowych (np. Dzień Innowacji, Miasteczko Zdrowia i Sportu i inne).

Etapy rekrutacji
1

Przesłanie aplikacji/CV

2

Rozmowa wstępna

3

Rozmowa techniczna

4

Zatrudnienie

Rossmann SDP

Tworzymy autorskie rozwiązania e-commerce’owe i marketingowe z ramienia największej drogerii internetowej w Polsce. Przy pomocy szerokiej gamy technologii frontendowych i backendowych rozwijamy dziesiątki autonomicznych mikrousług zorientowanych domenowo, które lokujemy nie tylko w chmurze publicznej ale również prywatnej.

Rozwijane przez nas aplikacje zostały stworzone z myślą o wysokiej jakości oraz szerokiej dostępności (ponad 7 MLN aktywnych użytkowników). Nieustannie dążymy do opanowania najnowszych trendów oraz staramy się je kreować sami, aby również w tej płaszczyźnie być niekwestionowanym liderem.

Przewiń do profilu firmy