Ta oferta pracy jest nieaktualna od 84 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Stażysta(ka) Działu Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Praktykant/Stażysta
  • 30.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko

    Stażysta(ka) Działu Obsługi Klienta

    Miejsce pracy: Warszawa (ul. Fajansowa / Włochy)

     

    Twoją rolą będzie:

    • zapoznanie się z charakterystyką firmy, strukturą organizacyjną oraz specyfiką poszczególnych etapów procesu logistycznego w szczególności pracą z Klientem Kluczowym
    • zdobycie doświadczenia w Dziale Obsługi Klienta - asystowanie pracownikom GLS podczas wykonywania ich obowiązków,
    • wsparcie zespołu w obsłudze Klientów Kluczowych w zakresie świadczonych usług (organizacja przewozu przesyłek, przygotowywanie raportów i statystyk),
    • dbałość o poprawną komunikację między Klientami a firmą,
    • rzut oka na pracę działu sprzedaży i działu operacyjnego.

     

    Idealny kandydat powinien:

    • być studentem III, IV, V roku lub absolwentem zainteresowanym logistyką,
    • być dyspozycyjnym do odbywania stażu w wymiarze 35 godzin tygodniowo
    • praktycznie posługiwać się programem MS Excel,
    • umiejętnie planować i organizować pracę,
    • być komunikatywnym, otwartym oraz asertywnym,
    • posiadać umiejętności pracy w zespole,
    • odznaczać się wysokim zaangażowaniem i chęcią nauki,
    • znać język angielski na poziomie minimum A2.

     

    Z naszej strony oferujemy:

    • dwu lub trzy miesięczny płatny staż w miesiącach czerwiec-sierpień;
    • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
    • poznanie specyfiki pracy w renomowanej firmie kurierskiej,
    • przyjazną atmosferę w zespole i zaangażowanego opiekuna stażu,
    • po zakończonym stażu przewidujemy możliwość przedłużenia współpracy na stanowisku Młodszego specjalisty Działu Obsługi Klienta na podstawie umowy o pracę.

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest firma General Logistics Systems Poland Sp. z o.o., ul. Tęczowa 10, Głuchowo, 62-052 Komorniki (zwana dalej GLS Poland). Dane osobowe są przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że w procesie rekrutacji GLS Poland postępuje zgodnie z przepisami prawa określonymi art. 22.1, par. 1. w Kodeksie pracy i prosi wyłącznie o przekazywanie danych osobowych określonych w przepisach prawnych, czyli: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) imiona rodziców; 3) datę urodzenia; 4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); 5) wykształcenie; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, lub ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody w każdym czasie. Pani/Pana dane osobę będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane maksymalnie do 12 miesięcy od przesłania aplikacji. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który jest polskim organem nadzorczym w/s ochrony danych osobowych. GLS Poland weszła w posiadanie danych osobowych z chwilą dostarczenia ich przez kandydata na pracownika. Posiadane dane nie służą profilowaniu. Wszelkie wnioski i zapytania prosimy kierować na adres: [email protected]