„Administratorem danych jest odpowiedni pracodawca należący do Grupy PepsiCo, na rzecz którego prowadzony jest dany proces rekrutacyjny („Spółka”/ Oddział”) lub w stosunku do którego wyrażona została zgoda na przetwarzanie danych w celach wykorzystania ich w dalszych rekrutacjach. Dane osobowe są przetwarzane przez Spółkę/Oddział zgodnie z obowiązującym prawem w celach związanych z rekrutacją pracowników. Więcej szczegółów, w tym informacje wymagane na podstawie art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) znajduje się w Polityce prywatności dla kandydatów dostępnej na stronie www.pepsicopoland.com w zakładce „Ochrona Danych Osobowych”. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych z ochroną danych osobowych w procesie rekrutacji prosimy o kontakt ze Spółką/Oddziałem przy użyciu danych kontaktowych określonych w Polityce prywatności dla kandydatów”.
Frito Lay Poland Sp. z o.o.

Stażysta w Dziale Obsługi Klienta i Logistyki

Frito Lay Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Zachodnia 1, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Polska, Warszawa, Michrów (pow. grójecki)

  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 23 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat, Część etatu
  • Praktykant/Stażysta
PepsiCo w Polsce odpowiada m.in. za takie marki jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, 7UP, Cheetos czy Lipton. Nasze siły sprzedaży to dynamiczne zespoły, które docierają do szerokiego portfolia naszych klientów, oferując nie tylko produkty najwyższej jakości, ale również doskonały serwis.

PROGRAM STAŻOWY
Stażysta w Dziale Obsługi Klienta i Logistyki

Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki, Warszawa, Michrów (pow. grójecki)

JEŻELI:

  • jesteś studentem lub absolwentem kierunków logistycznych, ekonomicznych, technicznych,
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz komunikacyjne,
  • umiesz i lubisz pracować w zespole,
  • posługujesz się językiem angielskim (min. poziom B2),
  • Excel nie jest Ci obcy,
  • oraz jesteś dyspozycyjny minimum 30 godzin w tygodniu przez okres roku.



... to chcemy Ci zaproponować

ciekawa przygodę w Dziale Obsługi
Klienta i Logistyki w jednej
z najprężniej rozwijających się
firm z branży FMCG.

PepsiCo w Polsce odpowiada m.in. za takie marki jak Pepsi, Lay’s, Mirinda, 7UP, Cheetos czy Lipton. Nasze siły sprzedaży to dynamiczne zespoły, które docierają do szerokiego portfolia naszych klientów, oferując nie tylko produkty najwyższej jakości, ale również doskonały serwis.
PROGRAM STAŻOWY
Stażysta w Dziale Obsługi Klienta i Logistyki

PODCZAS STAŻU:

  • odbędziesz ciekawą podróż po bardzo dynamicznej branży FMCG, dzięki czemu zdobędziesz mnóstwo specjalistycznej wiedzy,
  • poznasz różne obszary biznesowe i funkcje w ramach Działu Obsługi Klienta i Logistyki,
  • podejmiesz ekscytujące wyzwania projektowe,
  • poznasz ciekawych i pełnych pasji ludzi, dzięki którym odkryjesz swój potencjał i rozwiniesz mocne strony.

JEŻELI:

  • jesteś studentem lub absolwentem kierunków logistycznych, ekonomicznych, technicznych,
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz komunikacyjne,
  • umiesz i lubisz pracować w zespole,
  • posługujesz się językiem angielskim (min. poziom B2),
  • Excel nie jest Ci obcy,
  • oraz jesteś dyspozycyjny minimum 30 godzin w tygodniu przez okres roku.



... to chcemy Ci zaproponować

ciekawa przygodę w Dziale Obsługi
Klienta i Logistyki w jednej
z najprężniej rozwijających się
firm z branży FMCG.

MOŻEMY CI ZAPROPONOWAĆ:

  • płatny 12-miesięczny staż na podstawie umowy o pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin,
  • benefity pozapłacowe (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
  • wsparcie opiekuna i mentora,
  • pakiet szkoleń wewnętrznych (miedzy innymi z takich obszarów jak: sztuka prezentacji, konstruktywna komunikacja, poruszanie się w środowisku biznesowym),
  • możliwość zatrudnienia na stałe po odbytym stażu.
 

Ogłoszenie archiwalne