Oferta pracy

Stażysta w Dziale Obsługi Klienta

Hochland Polska Sp. z o.o.

Hochland Polska Sp. z o.o.

Okrężna 2

Kaźmierz (pow. szamotulski)

Twój zakres obowiązków

  • Aktywne wsparcie pracy Działu Obsługi Klienta w codziennej pracy;

  • Wsparcie bieżącej współpracy z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym;

  • Administrowanie dokumentacją sprzedażową;

  • Przygotowywanie zestawień i raportów na zlecenie Przełożonego.

Nasze wymagania

  • Gotowość do odbycia 6-miesięcznego stażu w Dziale Obsługi Klienta w pełnym wymiarze etatu;

  • Wykształcenie kierunkowe (Ekonomia, Administracja, Towaroznawstwo, Finanse i Rachunkowość) lub w trakcie studiów;

  • Umiejętność otwartej komunikacji i szybkiego uczenia się;

  • Efektywne nawiązywanie relacji międzyludzkich;

  • Otwartość na różne sposoby myślenia;

  • Umiejętności analityczne.

Mile widziane

  • Pierwsze doświadczenia w pracy w biurze, najchętniej w obsłudze Klienta;

  • Umiejętności mediacyjne;

  • Znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • w trakcie stażu otrzymasz wsparcie mentora i zdobędziesz doświadczenie przygotowujące do pracy w Dziale Obsługi Klienta;

  • będziesz mógł wziąć udział w wewnętrznym programie stażowym korzystając ze szkoleń i doświadczenia Pracowników innych działów firmy;

  • dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy (office 365, SAP);

  • hybrydowy system pracy (home office / biuro);

  • duża dawkę wiedzy i „fun’u” z wykonywanych zadań w zgranym Zespole.

Hochland Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy jednym z największych europejskich producentów sera. Oferujemy szeroką gamę innowacyjnych produktów: serów topionych, twarogowych i dojrzewających. W Polsce produkujemy je w dwóch zakładach: w Kaźmierzu (k/Poznania), gdzie mieści się centrala firmy oraz w Węgrowie (k/Siedlec). Mamy też nowe biuro w Poznaniu, gdzie mieści się większość funkcji administracyjnych. By codziennie dostarczać niezmiennie najwyższą jakość, stale rozwijamy się i uczymy, a nasza struktura żywo reaguje na potrzeby biznesu i rynku.

Przewiń do profilu firmy