Strategic Partnership Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 11.03.2019
  • Ważna jeszcze 19 dni (do 10.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt, Newsweek, Forbes, Business Insider, ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo i Jakdojadę.
    Strategic Partnership Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    • Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży usług cyfrowych
    • Tworzenie i analiza polityki cenowej
    • Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B
    • Realizacja założonych celów sprzedażowych
    • Sporządzanie raportów i analiza rynku

    Wymagania:

    • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
    • Znajomość branży usługowej (w tym telewizyjnej, komórkowej, bankowej)
    • Doświadczenie we współpracy z parterami biznesowymi na poziomie zarządów spółek potwierdzone sukcesami
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
    • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
    • Decyzyjność i odpowiedzialność
    • Bardzo wysoka motywacja i zaangażowanie w pracę

    Oferujemy:

    • Prywatna
      opieka
      medyczna
    • Karta
      Multisport
    • Grupowe ubezpieczenie
      na życie
    • Elastyczne
      godziny
      pracy
     
    • Dofinansowane inicjatywy sportowe
    • Imprezy
      firmowe
    • Świąteczne atrakcje
    • Dofinansowanie rozwoju