Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Student w Dziale Customer Service

Societe Generale Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.

Societe Generale Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.

Marszałkowska 111

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • odbieranie i wykonywanie połączeń do naszych klientów (Contact Center, około 2h dziennie)

  • obsługa poczty elektronicznej klienta

  • administracja oraz archiwizacja dokumentów umowy oraz zabezpieczeń

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • status studenta

  • dostępność 40h w tygodniu

  • łatwość w komunikowaniu się

  • znajomość obsługi komputera, MS Office

  • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań

To oferujemy

  • umowę zlecenie

  • miłą atmosferę pracy

  • biuro w centrum Warszawy

  • poznanie instrumentów finansowych oraz wszelkich zagadnień zw. z leasingiem i pożyczką

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dostęp do platformy Kafeteria

  • godziny pracy 8-16 lub 9-17

  • praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 zdalnie)

  • onboarding i ciepłe przyjęcie 😊

Benefity

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • inicjatywy dobroczynne

  • dostęp do platformy Kafeteria

  • dostęp do platformy Mindgram

  • krótszy dzień pracy

  • godziny pracy 8-16 lub 9-17

  • praca hybrydowa (3 dni w biurze, 2 zdalnie)

  • onboarding i ciepłe przyjęcie :)

Societe Generale Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.

Należymy do międzynarodowej grupy finansowej Societe Generale i jesteśmy częścią Societe Generale Equipment Finance, największej grupy leasingowej w Europie.

Z sukcesami działamy na polskim rynku od 26 lat. Finansujemy maszyny i urządzenia, środki transportu i technologie, oferując naszym klientom leasing, pożyczkę i inne rozwiązania finansowe.

Nasza przynależność do Grupy jest gwarancją bezpieczeństwa finansowego. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie i wspieramy klientów ekspercką znajomością rynku krajowego, branż oraz zasad finansowania różnych grup aktywów.

Współpracujemy też z dostawcami, którzy oferują usługi w skali globalnej, dzięki czemu zapewniamy naszym klientom konkurencyjne transakcje.

Posiadamy 4 oddziały w Polsce, z główną siedzibą w Warszawie.

Nasze wewnętrzne relacje opierają się na wzajemnym szacunku, tolerancji dla różnic indywidualnych, promowaniu dialogu i dzieleniu się wiedzą. Podobnie pracujemy z naszymi klientami. Pomagamy im w realizacji projektów, zwracając uwagę na wszelkie ryzyka z tym związane. Dbamy o przestrzeganie zasad przejrzystości, najwyższych standardów etycznych i rzetelności informacji.

Rekrutujemy tylko w oparciu o nasze wymagania i indywidualne zalety każdego kandydata. Rozwijamy umiejętności zawodowe pracowników i zwiększamy zakres ich odpowiedzialności, unikając wszelkiego rodzaju dyskryminacji.

Przewiń do profilu firmy