Adecco Poland Sp. z o.o.

Supervisor ds. Wsparcia Technicznego

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Kutno, łódzkie

  • Ważna jeszcze 2 dni
    1 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:

Supervisor ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Kutno
Nr ref.: SWT/01/2020/PLO/AZ

Zadania:

  • Zarządzanie zespołem oraz dbanie o rozwój pracowników,
  • Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych,
  • Przygotowywanie raportów, statystyk oraz rankingów dla projektów.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem- warunek konieczny,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Call Center- mile widziane,
  • Bardzo dobra obsługa komputera (systemy operacyjne, podstawowe zagadnienia sieciowe)- warunek konieczny.

Oferujemy:

  • Umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premia od wyników pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, profesjonalne szkolenia,
  • Bonus w postaci pakietów usług firmowych,
  • Praca na terenie Kutna,

Oferta dotyczy pracy stałej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w poniższy odnośnik:

https://pracuj.pl//aplikuj/supervisor-ds-wsparcia-technicznego-kutno,oferta,7358258

Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:

Supervisor ds. Wsparcia TechnicznegoNumer ref.: SWT/01/2020/PLO/AZ

Zadania:

  • Zarządzanie zespołem oraz dbanie o rozwój pracowników,
  • Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych,
  • Przygotowywanie raportów, statystyk oraz rankingów dla projektów.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem- warunek konieczny,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Call Center- mile widziane,
  • Bardzo dobra obsługa komputera (systemy operacyjne, podstawowe zagadnienia sieciowe)- warunek konieczny.

Oferujemy:

  • Umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie plus premia od wyników pracy,
  • Możliwość rozwoju zawodowego, profesjonalne szkolenia,
  • Bonus w postaci pakietów usług firmowych,
  • Praca na terenie Kutna,

Oferta dotyczy pracy stałej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w poniższy odnośnik:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Supervisor-ds-Wsparcia-Technicznego/143590-255343-25-563-1688.html

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne