Adecco Poland Sp. z o.o.

Supervisor/ Manager ds. Wsparcia Technicznego (możliwość pracy zdalnej)

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Płock, mazowieckie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    15 Luty 2020
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:

Supervisor/ Manager ds. Wsparcia Technicznego
(możliwość pracy zdalnej)

Miejsce pracy: Płock
Nr ref.: SWT/01/2020/PLO/AZ

Zadania:
• Zarządzanie zespołem oraz dbanie o rozwój pracowników,
• Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych,
• Przygotowywanie raportów, statystyk oraz rankingów dla projektów.

Wymagania:
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem- warunek konieczny,
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Call Center- mile widziane,
• Praktyczna znajomość technik sprzedaży przez telefon,
• Bardzo dobra obsługa komputera (systemy operacyjne, podstawowe zagadnienia sieciowe),
• Zaangażowanie w powierzone obowiązki i inicjatywa w pracy.

Oferujemy:
• Umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjne wynagrodzenie plus premia od wyników pracy,
• Możliwość rozwoju zawodowego, profesjonalne szkolenia,
• Bonus w postaci pakietów usług firmowych,
• Praca na terenie Kutna,
• Możliwość pracy zdalnej!!!


Oferta dotyczy pracy stałej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w poniższy odnośnik:

https://pracuj.pl//aplikuj/supervisor-manager-ds-wsparcia-technicznego-mozliwosc-pracy-zdalnej-plock,oferta,7326161

Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:

Supervisor/ Manager ds. Wsparcia Technicznego
(możliwość pracy zdalnej)

Numer ref.: SWT/01/2020/PLO/AZ

Zadania:
• Zarządzanie zespołem oraz dbanie o rozwój pracowników,
• Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych,
• Przygotowywanie raportów, statystyk oraz rankingów dla projektów.

Wymagania:
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem- warunek konieczny,
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Call Center- mile widziane,
• Praktyczna znajomość technik sprzedaży przez telefon,
• Bardzo dobra obsługa komputera (systemy operacyjne, podstawowe zagadnienia sieciowe),
• Zaangażowanie w powierzone obowiązki i inicjatywa w pracy.

Oferujemy:
• Umowa o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjne wynagrodzenie plus premia od wyników pracy,
• Możliwość rozwoju zawodowego, profesjonalne szkolenia,
• Bonus w postaci pakietów usług firmowych,
• Praca na terenie Kutna,
• Możliwość pracy zdalnej!!!


Oferta dotyczy pracy stałej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w poniższy odnośnik:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Supervisor-Manager-ds-Wsparcia-Technicznego-lo4zzmozliwosc-pracy-zdalnejlo41z/141592-251346-25-65b-1688.html

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne