Supervisor Zespołu Telesprzedaży

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.O firmie

Focus Telecom Polska Sp. z o.o.

Ostrobramska 101A

Warszawa

Stworzyliśmy #1 aplikację contact center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Nasze innowacyjne rozwiązania dla firm od 2008 roku są wykorzystywane do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsiębiorstwem. Jesteśmy liderem na rynku w zakresie narzędzi business automation & communication! Naszą przewagą jest technologia!

 

Dwukrotnie znaleźliśmy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe,nasze produkty zdobywają uznanie klientów i zdobywają nagrody, takie jak: „Najlepszy produkt dla biznesu 2014” oraz „Najlepsze produkty dla MSP 2015” przyznawane przez Gazetę Finansową. Z usług naszej spółki skorzystało już ponad 2 tysiące firm.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydata(ki) na stanowisko:

Supervisor Zespołu Telesprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

Ta oferta jest dla Ciebie jeżeli: 

  • szukasz pracy w stabilnej firmie,
  • jesteś gotowy(a) szybko podjąć pracę,
  • umiesz zbudować skutecznie działający zespół telesprzedaży,
  • chcesz rozwijać swoją wiedzę w obszarach: call center, marketing, ecommerce.

W ramach oferowanego stanowiska będziesz dbać o to aby Twój zespół przekazywał do działu sprzedaży Klientów biznesowych zainteresowanych produktami firmy. 


Twój zespół będzie pracował na leadach i w większości wykonywał połączenia wychodzące.


Twoimi głównymi zadaniami będzie rozbudowa zespołu telesprzedaży, dbanie o jego efektywność oraz zarządzanie leadami tak, aby wypracować jak najwiekszy potencjał sprzedażowy.

 

Cechy, których szukamy u kandydatów to: 

  • umiejętność pracy w zespole ale również duża samodzielność,
  • doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem telesprzedaży,
  • umiejętność wyciągania wniosków na podstawie dużej ilości danych,
  • umiejętność pracy na systemach call center i CRM,
  • terminowość i orientacja na realizacje celów,
  • umiejetnośc myslenia poza schematami,
  • znajomość systemu Focus Contact Center będzie dodatkowym atutem.

Co oferujemy kandydatom: 

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny comiesięczny system premiowy
  • pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach
  • dużą swobodę w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • partnerską atmosferę współpracy i wspólne świętowanie sukcesów.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy