ubezpieczenie na życie
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySupply Chain Manager
VALVEX S.A.
- Nad Skawą 2, JordanówJordanów, małopolskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
VALVEX S.A.
Nad Skawą 2
Jordanów
Twój zakres obowiązków
Opracowanie i wdrożenie generalnej strategii łańcucha dostaw w przedsiębiorstwie, w oparciu o model Lean Management,
Przygotowanie procedur operacyjnych i instrukcji pracy dla zespołów odpowiedzialnych za planowanie i zaopatrzenie produkcji,
Opracowywanie prognoz operacyjnych we współpracy z zespołami sprzedaży, obsługi klienta, marketingu. Dokonywanie przeglądów historycznych trendów sprzedaży, opracowywanie statystycznych modeli prognoz oraz ocena wyników prognoz,
Dostarczanie analiz takich jak zmienność sprzedaży i trendy sezonowe, opracowywanie strategii inwentaryzacji istniejących produktów, nowych produktów i optymalizacji produkcji,
Zarządzanie i monitorowanie zapasów i zamówień w trybie bieżącym,
Prowadzenie optymalizacja procesów łańcucha dostaw w celu uzyskania najbardziej opłacalnych materiałów we właściwych ilościach, we właściwej jakości, we właściwym czasie, we właściwym miejscu w fabryce,
Kierowanie działem zakupów w celu wybierania i zawierania umów z najlepszymi dostawcami na całym świecie oraz zarządzania szybkim rozwojem nowych komponentów przy jednoczesnym zapewnieniu wymaganej, najwyższej jakości,
Kierowanie działem logistyki w celu optymalizacji planowania materiałów, zamawiania materiałów i przechowywania zapasów,
Definiowanie i zarządzanie podległym budżetem operacyjnym oraz odpowiedzialność za poniesione koszty operacyjne,
Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, firmami logistycznymi i innymi interesariuszami łańcucha dostaw.
Nasze wymagania
Tytuł magistra lub licencjata w zakresie łańcucha dostaw, ekonomii, inżynierii produkcji,
5-10 lat doświadczenia w zarządzaniu łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie produkcyjnym,
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, negocjacyjne i przywódcze,
Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, delegowania zadań i nadzorowania prawidłowego wykonywania prac przez podwładnych,
Umiejętność budowania relacji biznesowych opartych na zaufaniu,
Orientacja biznesowa i umiejętność rozwiązywania problemów, elastyczne reagowanie na nagłe zmiany,
Biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
Zorientowanie na wynik,
Praktyczna znajomość metod i narzędzi Lean Manufacturing,
Znajomość standardów ISO oraz narzędzi logistycznych – ACD, CRM, DRP, ERP.
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy,
Pracę na odpowiedzialnym stanowisku z perspektywą ciągłego rozwoju,
Atrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane do doświadczenia i posiadanych kompetencji,
Rozwój kompetencji przez udział w ciekawych i innowacyjnych projektach,
Szkolenia wewnętrzne i wsparcie merytoryczne w okresie wdrożenia,
Miłą i niekorporacyjną atmosferę pracy, w profesjonalnym zespole skupionym na wspólnych celach,
Grupowe ubezpieczenie na życie, pracowniczy program emerytalny, pakiet socjalny.
Benefity
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
program emerytalny
preferencyjne pożyczki
parking dla pracowników
dodatkowe świadczenia socjalne
wyprawka dla dziecka
paczki świąteczne
program rekomendacji pracowników
możliwość uzyskania uprawnień
VALVEX S.A.
Valvex S.A. to czołowy producent armatury sanitarnej i instalacyjnej do sieci domowej. Niemal 100-letnie doświadczenie w produkcji armatury, własny dział konstrukcyjny i technologiczny, wysoko wykwalifikowana kadra oraz nowoczesny park maszynowy stawiają firmę Valvex wśród najlepszych w branży. Jeżeli bliski jest Ci rozwój zawodowy oraz praca w oparciu o profesjonalizm i wartości, dołącz do nas
Poszukujemy doświadczonego menedżera ds. zarządzania łańcuchem dostaw, który pomoże nam sprostać wyzwaniom związanym z rozwojem spółki. Będziesz odpowiedzialna/y za opracowanie i optymalizowanie poziomu zapasów, zapewnienie sprawnego przepływu materiałów i towarów w ramach całego łańcucha dostaw przedsiębiorstwa. Będziesz pracować na co dzień z Zarządem spółki, a także wewnętrznymi działami odpowiadającymi za zamówienia, produkcję i logistykę, sprzedaż, obsługa klienta, marketing oraz zewnętrznymi partnerami i dostawcami.