Ta oferta pracy jest nieaktualna od 31 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Support Product Manager

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 21.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Support Product Manager
    Miejsce pracy: Wrocław
    Nr ref.: SPM/02/WR
    Jednostka organizacyjna: Pion Back Office


    Jeśli lubisz wyzwania związane z projektowaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań, chcesz uczestniczyć w projektach i inicjatywach dostarczających nowe produkty i usługi w obszarze kart płatniczych i płatności, cenisz sobie pracę zespołową i współpracę z partnerami, zapraszamy do naszego zespołu.


    Na stanowisku Support Product Managera:

    • projektujesz produkty, usługi i procesy biznesowe i uczestniczysz w ich wdrożeniu
    • monitorujesz procesy i identyfikujesz obszary wymagające usprawnień
    • specyfikujesz wymagania biznesowe do systemów informatycznych
    • uczestniczysz w analizach biznesowych i systemowych oraz testujesz wprowadzane zmiany
    • współpracujesz z partnerami Banku dostarczającymi rozwiązania płatnicze
    • analizujesz rozwiązania rynkowe i monitorujesz zmiany regulacyjne mające wpływ na funkcjonowanie produktów i usług
    • tworzysz regulacje produktowe (procedury, przewodniki, wzorce umów i regulaminów)
    • wspierasz merytorycznie jednostki operacyjne Banku

     

    Jesteśmy kilkuosobowym Zespołem Support Product Managerów w Departamencie Płatności i Kart, grupą ekspertów uczestniczących w projektach i inicjatywach Banku wdrażających nowe produkty i usługi z zakresu kart płatniczych i płatności. Działamy w dynamicznym otoczeniu, otwarci na zmiany, codziennie podejmujemy nowe wyzwania. Cenimy sobie umiejętność analitycznego i procesowego myślenia, komunikatywność, skrupulatność oraz jakość wykonywanych zadań. Interesuje nas zarówno kompleksowe rozwiązanie, jak i dbałość o szczegóły analizowanego tematu.


    To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

    • masz minimum 3 lata doświadczenia w instytucjach finansowych
    • masz wykształcenie wyższe
    • uczestniczyłeś w projektach i potrafisz specyfikować wymagania biznesowe z zakresu kart płatniczych
    • pracowałeś ze specyfikacjami funkcjonalnymi i technicznymi
    • posiadasz praktyczne umiejętności w pracy z pakietem MS Office (Excel, Word, Power Point)
    • znasz język angielski w stopniu dobrym (umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie),
    • jesteś osobą samodzielną, potrafisz dobrze organizować i planować swoją pracę
    • jesteś osobą dokładną, skrupulatną oraz odpowiedzialnie podchodzisz do realizacji powierzanych zadań
    • umiesz pracować w zespole i współpracować z partnerami
    • doświadczenie we współpracy z organizacjami płatniczymi  Visa i Mastercard będzie dodatkowym atutem

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk "Aplikuj", lub wysłanie dokumentów aplikacyjnych z podanym symb. ref. w temacie maila na adres [email protected]

    aplikuj
    Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem

     

    Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:

     

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.