System Engineer L2

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 31.07.2018
  • Ważna jeszcze 14 dni (do 30.08.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie. Pozwól nam pomóc w rozwoju Twojej zawodowej przyszłości.
    Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko:
    Miejsce pracy: Kraków |

    Responsibilities:

    • active monitoring and providing 2nd level support for customer’s environment and responding to the events in timely fashion
    • autonomously solve complex and unique issues based on your knowledge and experience
    • acting as Cisco single point of contact to the customer
    • active participation in escalation calls
    • provide support and input for IM/PM/CM processes, drive problem tickets to resolution
    • close cooperation with vendor-based support
    • gathering and delivering data for further analysis
    • cooperation with higher- and lower-tier engineers, acting as a bridge between Tier1 and Tier3 support level
    • preparing and delivering presentations and trainings to the internal team or wider audience including lab scenarios
    • learning new technologies and sharing the knowledge with the rest of the team
    • taking active part during customers onboarding
    • supporting Tier3 engineers when dealing with complex issues
    • taking additional tasks from Tier 3 engineers and driving them autonomously towards successful resolution
    • act as an expert/focal point for predefined number of technologies
    • verifying Tier1 work and helping them to achieve their goals
    • providing technical support for customers during software deployment, new services implementation and architectural changes
    • close co-operation with surrounding teams
    • sharing knowledge and expertise within the team

    What we offer:

    • Long-term contract (B2B/contract of employment)
    • Private Healthcare (Medicover) and MultiSport Card
    • Internal trainings, coaching and mentoring
    • Access to an e-learning platform
    • Possibility of changing position, department, gaining new knowledge and experience
    • Healthy, comfortable and challenging environment
    • Working in modern office (Enterprise Park) with two cafeterias, summer gardens, outdoor ping pong table, Xbox and board games in creativity rooms, massage chairs, table football and more

    Qualifications:

    • minimum of 3+ years of experience in supporting Linux systems – RHCE level of knowledge required
    • experience in Java based application operation
    • scripting skills (e.g., Bash, Perl, Python)
    • understanding and practical knowledge of networking and server hardware
    • experience with at least three technologies from the following list: LDAP, DNS, Radius, virtualization (e.g. VMware, KVM), loadbalancing (eg. Netscalers, F5), databases (Oracle, MySQL)
    • ability to read technical documentation with understanding
    • ability to understand complex customer environments end-to-end including understanding of external or non-directly supported components
    • ability to analyze complex configurations of devices in a context of infrastructure as a whole
    • ability to understand and predict impact of any action taken on selected components to the rest of infrastructure
    • ability to analyze ongoing issues with the infrastructure and provide number of possible solutions including pros and cons for all of them
    • willing to learn through organized trainings and self-studies
    • strong analytical, problem solving and organizational skills
    • driving issues to successful resolution, work across organization with different teams, giving good example and having will-do attitude
    • going above and beyond predefined responsibilities, finding places for enhancements and taking autonomous actions
    • strong written and verbal communication skills (English required)
    • experience from ITIL based service delivery
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Zgodnie z obowiązującym prawem nie pobieramy opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 68, 00-838 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
    Typ pracy: Interim
    Agencja zatrudnienia nr 412
    bottomopisopisopisopisopisopisopisopisopis