Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Szef działu marketingu

POZ BRUK Sp. Z o.o. Sp. J.O firmie

  • Sobota (pow. poznański), wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 18 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 35 lat odnoszącą sukcesy na polskim rynku. Stawiamy na innowacyjność, nowe technologie i najwyższą jakość. Poszukujemy ludzi energicznych, którzy z pasją i zaangażowaniem podchodzą do każdego nowego zadania.

W związku z powyższym poszukujemy osób zainteresowanych pracą w charakterze:

Szef działu marketingu

Zarządzanie działem marketingu:

  • zarządzanie zespołem specjalistów, tj.: dbałość o efektywność pracy działu; odpowiedzialność za wdrażanie nowych osób; wyznaczanie celów oraz rozliczanie z ich realizacji; nadzór nad ewidencją czasu pracy; motywowanie członków zespołu oraz wspieranie ich rozwóju,
  • planowanie budżetu marketingowego, kontrola realizacji poszczególnych działań marketingowych oraz ich rozliczenie.
  • przeprowadzanie badań rynku (analiza otoczenia konkurencji) oraz ustalanie strategii marketingowych we współpracy z działem handlowym.
  • nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi ( w tym agencjami reklamowymi, agencjami SEO, drukarniami, firmami wykonującymi stoiska targowe itd.)
  • czynny udział w procesie wdrożenia nowego produktu do oferty,
  • dbałość o spójność wszystkich nośników reklamy z firmowym CI,
  • wdrażanie nowych nośników reklamy z zachowaniem spójności graficznej,
  • bezpośredni nadzór nad publikacją materiałów prasowych,
  • bezpośredni nadzór nad działaniami w social mediach
  • bezpośredni nadzór nad działaniami na stronach www spółki
  • bezpośredni nadzór nad wytworzeniem materiałów graficznych oraz ich samodzielne przygotowanie,
  • bezpośredni nadzór nad organizacją wydarzeń promocyjnych oraz udziałem spółki w zewnętrznych wydarzeniach targowych, uczestnictwo w targach branżowych w celu kompleksowej obsługi klientów i wsparcia działań handlowych,
  • reprezentowanie spółki w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi w celu promowania marki Poz Bruk jako innowacyjnego i zorientowanego na potrzeby klienta partnera biznesowego (w szczególności prezentacje, prelekcje, szkolenia)
  • weryfikacja stanu posiadanych nośników reklamy (inwentaryzacje), w szczególności wystawek, stojaków, tablic reklamowych, bannerów.
  • bieżąca praca nad ulepszaniem i usprawnianiem procesów wewnątrz-działowych i między-działowych.

Doświadczenie:

  • wykształcenie wyższe
  • przynajmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika/dyrektora działu marketingu,

 

Umiejętności:

 

  • podstawowa umiejętność pracy na wordpress’ie
  • znajomość oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej i rastrowej (Adobe Photoshop, In Design, Illustrator)
  • mile widziana znajomość oprogramowania Sketchup lub 3ds max,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego, francuskiego, rosyjskiego
  • prawo jazdy kat. B
  • praktyczna znajomość zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowej

 

Kluczowe kompetencje ponad-fachowe:

 

  • Umiejętność definiowania i zaspokajania potrzeb klientów wewnętrznych i zewnętrznych
    oraz odpowiedniego ukierunkowania działań na ten cel przy jednoczesnej dbałości o interesy przedsiębiorstwa.
  • Zorientowanie i nastawienie własnej pracy na wysokie standardy wydajności i jakości, również w sytuacji obciążenia (np. czasowego).
  • Myślenie i działanie przedsiębiorcze
  • aktywne podejście do zadań i problemów, odpowiedzialność oraz dążenie do ulepszeń,
  • Bardzo dobra organizacja, umiejętność planowania pracy własnej oraz członków zespołu z uwzględnieniem priorytetów, zobowiązań i nakładu czasu,
  • Umiejętność przekazywania pracownikom na niższych szczeblach obowiązków
    i odpowiedzialności za wykonywanie zadań,
  • Umiejętność efektywnego postępowania w sytuacjach problemowych
  • Umiejętność poprawnego pisania tekstów i korygowania tekstów zleconych
  • pracę 8 h/ dzień x 5 dni w tygodniu,
  • Możliwość udziału w ciekawych projektach i tworzenia ogólnopolskich kampanii promocyjnych,
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy,
  • Pakiet socjalny w postaci między innymi karty Multisport, ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty firmowe,
  • Pracę w niepowtarzalnej atmosferze z młodym zespołem.
  • Miejsce pracy, Sobota, ul. Poznańska 43

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy