Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Talent Acquisition Specialist

LPP S.A.

LPP S.A.

Aleja Zwycięstwa 13A

Aniołki

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych do Centrali firmy zgodnie z przyjętymi standardami

  • Współtworzenie strategii pozyskiwania kandydatów/talentów

  • Dotarcie do najlepszych kandydatów metodą direct search z wykorzystaniem m.in. portali branżowych i mediów społecznościowych

  • Współpraca z HR Busienss Partnerami, zespołem rekrutacji & employer brandingu oraz hiring managerami

  • Tworzenie raportów oraz zestawień z prowadzonych projektów rekrutacyjnych

  • Udział w projektach mających na celu budowanie candidate experience i wizerunku LPP jako pracodawcy oraz zwiększenia bazy kandydatów

  • Samodzielne prowadzenie projektów z obszaru talent acquisition

  • Współtworzenie procesu onboardingu

  • Organizacja oraz prowadzenie spotkań oraz szkoleń dla kandydatów zainteresowanych pracą w firmie oraz nowych pracowników

Nasze wymagania

  • Posiadasz doświadczenie na stanowisku rekruterskim minimum 3 lata (w tym

  • w prowadzeniu samodzielnych procesów rekrutacyjnych klientów wewnętrznych lub w firmie konsultingowej)

  • Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym - min. B2

  • Posiadasz doświadczenie w direct search i social media

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z narzędziami typu ATS

  • Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności programu Excel

  • Potrafisz jednocześnie pracować z wieloma klientami wewnętrznymi

  • Posiadasz proaktywne nastawienie na realizację celów i lubi szukać informacji

  • Cenisz relacje w zespole i chętnie pracujesz w grupie

  • Bardzo dobrze organizujesz sobie pracę własną

  • Jesteś otwarty/a, komunikatywny/a, odważny/a, kreatywny/a

Mile widziane

  • Posiadasz certyfikat do korzystania z testów rekrutacyjnych np. Thomas

To oferujemy

  • Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu

  • Umowę o pracę bez okresu próbnego

  • 25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP - dla Ciebie i Twoich bliskich

  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

  • Program Wsparcia Pracowników helpp - inicjatywa wspierająca pracowników i ich rodziny w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnym

  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiego (po przepracowaniu min. 3 miesięcy)

  • Codzienna praca na nowoczesnym sprzęcie oraz rozwiązaniach pakietu Microsoft

  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń

  • Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę ubioru - nosisz to, co lubisz

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

LPP S.A.

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez ponad 25 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw.

Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 24 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!

Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy