Oferta pracy

FRISTA

Talent Acquisition Specialist

FRISTAO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 5 dni
    do: 19 maj 2021
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Jesteśmy nagradzaną szwajcarską firmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią w sercu Warszawy.

Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera). FRISTA oferuje to wszystko, a to tylko pakiet startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.

 

Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!

 

Talent Acquisition Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy:

  • Szansę długofalowego rozwoju zawodowego w wielokulturowym środowisku biznesowym.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw.
  • Codzienne wyzwania w dynamicznym świecie branży retail.
  • Przyjazne i pozytywne środowisko pracy, w którym wspólnie się uczymy, wspieramy w codziennych wyzwaniach oraz świętujemy sukcesy.
  • Etatystyczną formę zatrudnienia – Umowa o pracę lub B2B.
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne oraz kartę Multisport, przy Umowie o pracę.

Zadania:

  • Kompleksowa realizacja i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji (end-to-end).
  • Realizacja wielokanałowej strategii pozyskiwania kandydatów – sourcing, networking, social media.
  • Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, monitorowanie i uzupełnianie elektronicznej bazy kandydatów.
  • Prowadzenie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami (online).
  • Kontakt z managerami i kandydatami na każdym z etapów procesu rekrutacji i zatrudnienia.
  • Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby prowadzonych projektów.
  • Budowanie pozytywnego Candidate Experience.
  • Śledzenie trendów w obszarze rekrutacji.

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych.
  • Wykształcenie wyższe -  preferowana psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2).
  • Umiejętność korzystania z różnorodnych metod oraz technik rekrutacji i selekcji.
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie.
  • Żywe zainteresowanie aktualnymi trendami i najlepszymi praktykami w obszarze rekrutacji.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i duża łatwość budowania relacji.
  • Kreatywność i duża inicjatywa w działaniu i poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań.
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.

Jesteśmy nagradzaną szwajcarską firmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią w sercu Warszawy.

Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera). FRISTA oferuje to wszystko, a to tylko pakiet startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.

 

Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!

 

Talent Acquisition Specialist

Oferujemy:

  • Szansę długofalowego rozwoju zawodowego w wielokulturowym środowisku biznesowym.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw.
  • Codzienne wyzwania w dynamicznym świecie branży retail.
  • Przyjazne i pozytywne środowisko pracy, w którym wspólnie się uczymy, wspieramy w codziennych wyzwaniach oraz świętujemy sukcesy.
  • Etatystyczną formę zatrudnienia – Umowa o pracę lub B2B.
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne oraz kartę Multisport, przy Umowie o pracę.

Zadania:

  • Kompleksowa realizacja i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji (end-to-end).
  • Realizacja wielokanałowej strategii pozyskiwania kandydatów – sourcing, networking, social media.
  • Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, monitorowanie i uzupełnianie elektronicznej bazy kandydatów.
  • Prowadzenie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami (online).
  • Kontakt z managerami i kandydatami na każdym z etapów procesu rekrutacji i zatrudnienia.
  • Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby prowadzonych projektów.
  • Budowanie pozytywnego Candidate Experience.
  • Śledzenie trendów w obszarze rekrutacji.

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów rekrutacyjnych.
  • Wykształcenie wyższe -  preferowana psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2).
  • Umiejętność korzystania z różnorodnych metod oraz technik rekrutacji i selekcji.
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie.
  • Żywe zainteresowanie aktualnymi trendami i najlepszymi praktykami w obszarze rekrutacji.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i duża łatwość budowania relacji.
  • Kreatywność i duża inicjatywa w działaniu i poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań.
  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.

Ogłoszenie archiwalne