Oferta pracy

Talent Acquisition Specialist

Publicis Groupe

  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • rekrutacja zdalna

Publicis Groupe

Domaniewska 42

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzeniem procesów rekrutacyjnych end to end, w tym między innymi:

  • Direct searchem oraz aktywnym poszukiwaniem kandydatów

  • Publikacją i promowaniem ofert pracy oraz analizą dokumentów aplikacyjnych

  • Prowadzeniem wywiadów telefonicznych z kandydatami i aktywnym rekomendowaniem ich w projektach rekrutacyjnych

  • Zarządzaniem nowoczesnymi kanałami pozyskiwania kandydatów oraz bazą kandydatów

  • Poszukiwaniem i wdrażaniem nowych metod pozyskiwania i selekcji kandydatów

  • Analizą efektywności źródeł pozyskiwania kandydatów

  • Monitorowaniem trendów związanych z rekrutacją pracowników

  • Uczestnictwem w różnorodnych projektach HR (onboarding, employer branding, komunikacja wewnętrzna, szkolenia, eventy)

Nasze wymagania

  • Posiadasz kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w wewnętrznym dziale HR lub w agencji rekrutacyjnej

  • Znasz standardy dotyczące procesu rekrutacji oraz narzędzi i metod pozyskiwania kandydatów

  • Pracowałeś na systemach ATS (np. SmartRecruiters) i nie jest Ci obcy LinkedIn Recruiter

  • Cechuje Cię pasja do pracy z ludźmi, chęć rozwoju i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań

  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

  • Posiadasz praktyczną znajomość programu MS Office z naciskiem na Excel i Power Point

  • Potrafisz świetnie organizować pracę własną

  • Mile widziane będzie doświadczenie w branży mediów i reklamy / IT / digital / e-commerce

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji, w najbardziej rozwojowych obszarach biznesu, jak eCommerce czy Data Science

  • Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym, z przewagą pracy zdalnej)

  • Dużą różnorodność zadań i swobodę w działaniu

  • Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespoleStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie biletów na wydarzenia kulturalna, "wczasy pod gruszą", dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

Publicis Groupe

Jesteśmy częścią holdingu reklamowego Publicis Groupe, jednej z trzech największych grup komunikacyjnych na świecie. Działając zgodnie z filozofią „Power of One” wykorzystujemy cały kapitał wiedzy, talentów, narzędzi i technologii, by realnie wpływać na wzrost wartości marek i całego biznesu naszych Klientów, odpowiadając w ten sposób na strategiczne cele jakie przed nami stawiają.

W Polsce w ramach Publicis Groupe działają dwa centra kompetencyjne: Publicis Communications i Publicis Media, które, pod jednym Zarządem, ściśle ze sobą współpracują, uzupełniając i łącząc kluczowe kompetencje z obszarów: kreacji, doradztwa, wspierania sprzedaży oraz działań w sferze transformacji biznesu.

Nasze Agencje: Leo Burnett, Publicis, Saatchi&Saatchi IS, MSL, Arc, Prodigious, Starcom, Zenith, Spark Foundry, LiquidThread i Performics, wraz z wyspecjalizowanymi departamentami Publicis Communications i Publicis Media, zatrudniają ponad 1200 ekspertów takich dziedzin jak między innymi: strategia i kreacja, komunikacja marketingowa, planowanie i zakup mediów, public relations, public affairs, CSR, content marketing, produkcja filmowa oraz transformacja biznesowa.

Przewiń do profilu firmy