reklama

Praca team leader działu obsługi klienta, Polska

Mamy dla Ciebie 57 ofert
    • Wrocław
    Opis stanowiska: zarządzanie działem obsługi klienta koordynacja i usprawnienie procesów związanych z obsługą kontaktów przychodzących (telefon, formularze, CallPage, Chat, Messenger) monitoring i organizacja pracy zespołu współpraca z działami...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Katowice
    Szczegółowy zakres odpowiedzialności: Analiza i podejmowanie działań w zakresie podnoszenia satysfakcji klientów B2B Realizacja celów oraz wskaźników ilościowych i jakościowych Podejmowanie inicjatyw oraz czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Pruszków
    ZADANIA: kierowanie zespołem konsultantów Działu Obsługi Klienta sporządzanie i prezentacja analiz i raportów odpowiedzialność za osiąganie i utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi klienta motywowanie oraz rozwijanie umiejętności...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Wrocław
    The opportunity Your role will be to supervise Business Support Services team and manage the service delivery needs and operations of the team from Wroclaw, Poland. You will have proven experience of client management, people management and the...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warsaw
    Zadania: Zapewnienie wewnętrznej obsługi informatycznej oraz wsparcia całej infrastruktury IT: komputery, serwery, backup, sieci, oprogramowanie, Monitorowanie prawidłowej pracy wewnętrznych systemów, Zarządzanie poprawnością licencji (Software...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • 3 lokalizacji
    Zakres kluczowych obowiązków: Realizacja założonych celów sprzedażowych, w oparciu o współpracę z siecią dystrybucji branży elektrotechnicznej, Akwizycja oraz kontrola rynku inwestycyjnego na terenie powierzonego Regionu – rynek wykonawców...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: zarządzanie podległym zespołem windykacji telefonicznej, opracowywanie i wdrażanie procedur, tworzenie i wdrażanie strategii windykacyjnych zwiększania efektywności zespołu, rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników,...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Ruda Śląska
    MASZ JAK W BANKU budowanie relacji w zespole oraz Klientami obszaru MSP i Korpo, wprowadzanie standardów współpracy zespołu z innymi obszarami i departamentami i monitorowanie ich realizacji, zapewnienie wysokiej jakości komunikacji zespołu...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • 6 lokalizacji
    Jako Kierownik Działu 80% czasu pracy spędzasz w samym centrum wydarzeń – czyli na sali sprzedaży. Nie tylko jest tam znacznie ciekawiej niż przy biurku, ale także możesz wspierać i rozwijać swój zespół. Wiesz, że aby osiągnąć najlepsze wyniki,...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
    • Katowice
    You will be responsible for: Day-to-day management for CS Specialists and CS Senior Specialists in your team, Take part in the main HR processes (coaching, planning, evaluation, recruiting new team members), Take proactive actions to improve...
    opublikowana: 20 stycznia 2019
reklama